Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشت باب از مساجد، تکایا و حسینه های شهرستان ملکشاهی با همت بنیاد علوی در قالب طرح محرومیت زدایی تعمیر و بازسازی شده است.

وی افزود: این تعداد مسجد با اعتبار یک میلیارد ریال مرمت و بهسازی شد که برای هر مسجد بین ۱۱۰ تا ۱۴۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ملی طرح های آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی تاکید کرد: هشت مسجد و حسینه در مناطق گنبد پیرمحمد، چم انار سفلی، ملک آباد، چشمه پهن، باولک، دلگشا، قلعه جوق و میان تنگ قرار دارد.

احمدیان یادآور شد: رنگ آمیزی، سیم و برق کشی، مرمت دیوار و سقف، کاشی کاری، موزاییک فرش، ایزوگام، نصب درب و پنجره، خرید و نصب سیستم های صوتی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، موکت و ... از جمله اقدامات بنیاد علوی بای این مساجد بوده است.

۱۱ مدرسه در ملکشاهی بازسازی و تجهیز شد

مسئول طرح توسعه ملکشاهی همچنین درباره تجهیز مدارس این شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس گفت: بنیاد مستضعفان هشت مدرسه در نقاط مختلف ملکشاهی را با امکانات روز آموزشی تجهیز و سه مدرسه دیگر را نوسازی کرد.
وی یادآور شد: رایانه، پرینتر، تخته وایت برد میز تحریر، کتابخانه، تلفن، فکس، تانکر ذخیره آب و وسایل کمک آموزشی پایه‌های اول تا ششم ابتدایی از جمله اقلام تهیه شده برای تجهیز این هشت مدرسه در شهرستان ملکشاهی است.
محمدیان در مورد تعمیرات سه مدرسه دیگر نیز افزود: در مدارس قائم آل محمد، ارشاد و اشرفی اصفهانی با رنگ آمیزی، ایزوگام و مرمت سطوح داخلی این مدارس مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، بنیاد مستضعفان از سال گذشته در شهرستان ملکشاهی اقدام به ایجاد طرح های محرومیت زدایی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، عمران، زیرساخت همراه با اشتغال زایی پایدار به ویژه در مناطق روستایی کرده است.
۷۱۷۲/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملکشاهی استان ایلام بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آموزگاری در شهر قزوین، کمک هزینه بازسازی سالن اجتماعات مدرسه محل خدمتش را بر عهده گرفت.
خانم سمیرا طاهرخانی معلم مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین که ۲۴ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد، می‌گوید: برای برگزاری برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی، سالن اجتماعات استانداردی در مدرسه وجود نداشت؛ بر همین اساس، بخشی از هزینه نوسازی و بازسازی سالن اجتماعات مدرسه را که در جلسه انجمن اولیا و مربیان تصویب شد، تقبل نمودم.
خانم طاهرخانی کمک ۲۰۰ میلیون ریالی به بازسازی سالن اجتماعات مدرسه میثاق را هدیه کوچکی به دانش‌آموزان این مدرسه می‌داند و ادامه می‌دهد: از آنجا که دانش‌آموزان دارای نیاز‌های ویژه، به جز مدرسه فضای خاصی برای فعالیت‌های مختلف ندارند، لازم است به امکانات و توان این دانش‌آموزان، نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد.
گفتنی است واحد آموزشی استثنایی میثاق، با ۱۳۰ دانش‌آموز، از پیش دبستانی تا پایه ششم، بزرگ‌ترین آموزشگاه استثنایی استان قزوین است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار