Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@13:20:08 GMT

حاجی‌میرزایی و غلامی به کمیسیون آموزش می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۴۲۱

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش در اولین جلسه این کمیسیون بعد از تعطیلات مجلس خبر داد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکشنبه هفته آینده (۳۱ شهریور )جلسه‌ای را با حضو حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و غلامی وزیر علوم برای بررسی آمادگی این وزارتخانه ها برای آغاز سال تحصیلی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در ابتدای جلسه اعضای کمیسیون در جریان آخرین اخبار و تحولات قرار گرفته و به تبع آن موضوعات مطروحه نیز با دو وزیر در میان گذاشته می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کمیسیون آموزش غلامی حاجی میرزایی سامانه سماح آرامکو عربستان اسدالله عسگراولادی رستاخیز علیرضا فغانی علیرضا علیفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد