Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان از افزایش ۷۰ درصدی تعداد موکب‌ها و رشد ۶۵ درصدی آمار پذیرایی از زائران در ایام اربعین توسط موکب‌های اصفهانی خبر داد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مصطفی نوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به برپایی موکب‌های ایرانی در ایام اربعین، اظهار داشت:  در حال حاضر 104 موکب ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به زمان باقی مانده به اربعین، احتمال افزایش موکب‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد موکب‌ها نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش داشته و ظرفیت اسکان در این موکب‌ها بیش از 120 هزار نفر پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان با بیان اینکه سهمیه‌ایی که از مرکز به ستاد اعلام شده 45 هزار نفر است، گفت: نزدیک به 3 برابر ظرفیت مشخص شده،  اعلام آمادگی کردیم و موکب‌ها از دهم تا بیستم مهرماه در اماکن مورد نظرمستقر می‌شوند و سپس اقدام به خدمت‌رسانی به زوار تا روز اربعین خواهند کرد.

وی تصریح کرد: موکب‌های اصفهانی روزانه بیش از 450 هزار نفر را پذیرایی می‌کنند و این در حالی است که سهمیه ابلاغی پذیرایی روزانه 80 هزار نفر بوده ولی با توجه به استقبال خوب مردم 65 برابر افزایش سهمیه خواهیم داشت.

نوریان ادامه داد: تا کنون بیش از 96 پروانه برای موکب‌ها صادر شده که به موجب آن رسمیت پیدا کردند و دارای هیئت امنا، مدیر اجرایی، مسئول فرهنگی و پشتیبانی و همچنین یک حساب رسمی بانکی هستند.

بزرگ‌ترین موکب "جبهه مقاومت" در کربلا دایر می‌شود60 موکب از استان فارس در ایام اربعین برپا می‌شودآماده‌سازی موکب‌های حسینی در کربلا برای عزاداران حسینی مازندران وی با اشاره به لزوم در نظر گرفتن شماره حساب برای موکب‌داران اظهار داشت: شماره حساب در پروانه موکب ثبت شده و باید کمک‌های دریافتی از مردم از طریق این حساب‌ها بانکی انجام شود و موکب‌داران در پایان اربعین موظف هستند که یک صورت حساب عملکرد مالی از منابع درآمدی و نوع هزینه‌هایشان را به ستاد ابلاغ کنند، در غیر این صورت سال آینده به آنها پروانه برپایی موکب داده نخواهد شد و  همچنین نمره ارزیابی امسال نیز نخواهند گرفت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان خاطرنشان کرد: موکب‌ها باید حساب و کتاب کاملی به مساجد، مراکز و مردم ارائه دهند و امیدواریم امسال این کار به خوبی  انجام شود.

وی افزود: سال گذشته به خاطر بعضی مسائل اداری تعدادی از خودروهای حامل مواد پروتئینی در مرز ماندند و مقداری از موادغذایی فاسد شد، امیدواریم امسال با  هماهنگی‌هایی انجام شده این مسئله پیش نیاید و خودروهای حاوی مواد غذایی به موقع در کربلا و نجف حاضر شوند.

نوریان با بیان اینکه تاکنون 104 موکب ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد موکب، 8 موکب در شلمچه، چذابه و مهران پذیرایی صبحانه، ناهار و شام بدون اسکان را از زائران به عهده دارند.

وی تصریح کرد: بقیه موکب‌ها در خاک عراق مستقر خواهند شد که 4 موکب در نجف، 60 تا 75 موکب در کربلا، 5 موکب در کاظمین و  5 موکب در سامرا از زائران امام حسین (ع) پذیرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادمانی اصفهانی ها  از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛  مردم انقلابی و شهیدپرور اصفهان در دفاع از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به رژیم منحوس صهیونیستی در کنار مزار سردار شهید  حاج علی زاهدی اجتماع کردند و سردادن بانگ یا حیدر حیدر و شعار مرگ بر اسرائیل  شادمانی خود را نشان دادند و از اقدام سپاه پاسداران حمایت کردند.

در سایر شهرهای استان از جمله آران و بیدگل هم مردم  به صورت خودجوش اجتماع کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

???? تصاویر مشاهده موج موشک‌های  شلیک شده ایران علیه اسرائیل در آسمان شهر بهارستان اصفهان  / ساعت ۲ بامداد یکشنبه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به حمله موشکی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از مستشاران کشورمان از جله سردار زاهدی صورت گرفت.

سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.

وی از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسوولیت فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود.

 

دیگر خبرها

  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • حمایت قاطع اصفهانی‌ها از سپاه
  • شادمانی اصفهانی‌ها از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی + فیلم
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • شادمانی اصفهانی ها  از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • شادمانی اصفهانی ها  از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی+فیلم
  • رئیس ستاد مرکزی اربعین: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را به تاخیر نیندازید