Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۹۸ اعلام شد.

در حال حاضر نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۹۸ بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir قرار گرفته است.

نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۹۸ از لینک http://arshad۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir/۹۸/startpage.aspx قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد

 مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد : آزمون‌های شبه نهایی در دهه آخر فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین، محسن زارعی؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در دهه آخر فروردین ماه آزمون‌های شبه نهایی به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: به صورت همزمان در سراسر کشور با محوریت دبیرخانه‌های راهبردی کشوری با ۴ عنوان درسی، ۲ درس تخصصی و ۲ درس عمومی در هر پایه از ۳ پایه دوره دوم متوسطه آزمون برگزار می‌شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: بسته‌ای توسط سازمان پژوهش و معاونت متوسطه آماده شده است که در آن بسته، اهداف جزیی دروس و سؤال‌های اساسی که مربوط به آن اهداف است در کنار سطوح شناختی که مورد هدف قرار می‌دهند و سؤال براساس آن طراحی می‌شود.

زارعی ادامه داد: این بسته در اختیار دبیران و دانش آموزان قرار می‌گیرد که بر اساس آن، این طراحی‌ها انجام می‌شود تا این آزمون کاملاً شبه آزمون و متناظر به آزمون نهایی برگزار شود.

وی گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران دانش‌آموزانی که در مدارس ایرانی مشغول به تحصیل هستند در قالب حوزه‌های آزمون در چارچوب ضوابط حوزه‌های آزمون که در داخل کشور است، آزمون‌ها برگزار شود

در بهمن ماه آموزش و پرورش اعلام کرد آزمون شبه نهایی متوقف شده و هیچ آزمونی از سوی استان‌ها برگزار نشود.رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش در آن مقطع  از توقف برگزاری آزمون‌های «شبه نهایی» تا زمان طراحی و تدوین چارچوب آن از سوی سازمان پژوهش و معاونت متوسطه خبر داد.

محسن زارعی، با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه ستاد عالی آزمون‌ها که به ریاست وزیر آموزش و پرورش و اعضای این ستاد با موضوع پیگیری مصوبات هیئت وزیران تشکیل شد، ضمن تشریح آخرین مصوبات شورای مذکور و دستورات جدید وزیر آموزش و پرورش در خصوص آزمون‌های نهایی، اظهار کرد: در این جلسه وزیر تاکید کردند تا قبل از تعیین چارچوب طراحی آزمون  که در دستور کار سازمان پژوهش و معاونت متوسطه بوده و بر اساس آن قرار است اهداف برنامه درسی مبتنی بر کتاب‌های درسی تعیین و مشخص شود که هر سوالی با چه هدفی و در چه سطح شناختی دانش آموزان را مورد ارزشیابی قرار دهد، آزمون شبه نهایی متوقف شده و هیچ آزمونی از سوی استان‌ها برگزار نشود. این در حالیست که این چارچوب عمل برای طراحان آزمون و دبیران ملاک عمل خواهد بود و بر اساس آن دانش آموزان نیز تکلیف خودشان را خواهند دانست.

به گفته وی بنابراین پس از تعیین چارچوب و با راهبری دبیرخانه‌های راهبری کشوری، طراحی آزمون‌ها به شکل متمرکز انجام و به تبع آن آزمون شبه نهایی برگزار خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به اینکه هدف این آزمون آشنایی دانش آموزان با آزمونهای نهایی است، لذا قرار نیست همه دروس مورد ارزشیابی و طراحی سوال قرار گیرند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه هشتم بهمن ماه، حمایت از برگزاری آزمون‌های نهایی در دستور کار هیات وزیران قرار گرفته و تصویب شد که تصویب نامه آن در هفدهم بهمن توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد که شامل ۹ بند است، با اشاره به بندهایی از این تصویب‌نامه گفت: یکی از موضوعات مورد اشاره، تقویت ساختار و نیروی مرکز ارزشیابی و ادارات استانی و مناطق و همچنین تعیین بودجه مستقل برای پیگیری آزمون‌هاست.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور