Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ارتقا و افزایش آگاهی‌های عمومی در زمینه مسائل حقوقی زمینه‌ساز کاهش و پیشگیری از وقوع جرم می‌شود که باید در این حوزه اقدامات اساسی انجام شود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در نشست با معاونان صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما نقش تاثیر به‌سزایی در آگاهی‌دهی عمومی و اطلاع‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه مسائل حقوقی دارد و انتظار می‌رود با همکاری‌های لازم شاهد اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقا و افزایش آگاهی‌های عمومی در زمینه مسائل حقوقی را زمینه‌ساز کاهش و پیشگیری از وقوع جرم دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در زمینه ارائه راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم مجموعه‌ای مهم و موثر بوده و تلاش می‌شود با همکاری رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت آنها در راستای اطلاع‌رسانی در این حوزه گام‌های مهمی برداریم.

محور دستگاه قضایی اردبیل کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها استسلامت دستگاه قضایی اردبیل مورد تائید نهادهای بازرسی استنگاه دانشگاهیان و مردم به دستگاه قضایی اردبیل تغییر کرده استمعاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: از مهمترین وظایف دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم، حل و فصل دعاوی و تعقیب مجرمان بوده که برای عمل به رسالت‌های تعریف‌شده تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های رسانه‌ها به ویژه در بحث پیشگیری استفاده کنیم.

خدادادی پیشگیری را از مهمترین مولفه‌ها در راستای کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی دانست و بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم موضوع فراقوه‌ای و علمی بوده و نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌های مختلف است تا بتوانیم شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه و کاهش جرائم قباشیم.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با تاکید بر مشارکت اجتماعی و همکاری و هماهنگی تمامی مجموعه‌ها و دستگاه‌ها در امر پیشگیری از جرائم گفت: امیدواریم با تحقق این مهم بتوانیم اقدامات مطلوب و تاثیرگذاری در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی صبح سه شنبه در دیدار صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر در اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌های بزرگ هنری در رشته های مختلف در جامعه فعالیت می کنند اما به نظر می رسد این‌ سرمایه ها محصول سیستم نیستند که اگر محصول سیستم بودند یک نفر نمی‌شدند و طبیعتاً ما تعداد عظیمی از این شخصیت‌ها را صاحب می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در یک پیچ تاریخی بزرگ از حیث اخلاقی، احساسی و عواطف به ویژه از نظر احیای احساسات جمعی نیاز ضروری به زبان هنر داریم.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه هنر از جامعه و جامعه از هنر نباید جدا شود، گفت: هنر فاخر هنری است که گره های حساس جامعه معاصر را باز کند

عاملی بیان کرد: ما از نظر هنری به بعضی نقاط حساس و سرنوشت ساز باید وارد بشویم به عنوان مثال در مسئله طلاق هرچه نگاه شود یک تولید خوبی دیده نمی شود در حالی که طلاق این قدرت را دارد که عرش و کل کائنات را به لرزه در بیاورد.

وی افزود: این تعبیر برای این است که عمق و وسعت خرابی این ناهنجاری اجتماعی برای جامعه تبیین شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما در شورای فرهنگ عمومی هم از بعد نظری و تحقیقی و هم از بعد عملی در موضوع طلاق بسیار کار کردیم آخر سر به این نتیجه رسیدیم که جای فعالیت های هنری در این باب جدا خالی است.

عاملی تصریح کرد: انتظار داریم سرودهای جدید توسط مجموعه های هنری تولید شود که متاسفانه در این زمینه شاهد نوآوری چندان نیستیم.

وی ادامه داد: البته هنرمندان خوبی در این عرصه داریم اما حمایت مالی نمی شوند.

کد خبر 6086139

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد