Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:35:34 GMT

شروط از سرگیری عمرده مفرده

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۶۱۲

سید حسین نقوی حسینی در مورد ازسرگیری سفرهای عمره گفت: در گذشته سفرهای عمره برای ما عوارض بدی را در پی داشت و اتفاقاتی که برای مردم رخ داد، بسیار آزاردهنده بود.

اخبار اجتماعی-وی افزود: روی ارزی که سالانه عمره گزاران ایرانی در عربستان هزینه می کنند، محاسباتی صورت گرفت و مشخص شد که ارز و اعتباراتی که عمره گزاران سالانه هزینه می کنند با اعتبارات عمرانی کشور همخوانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سئوال من این است که چنین اعتباری چرا باید در عربستان هزینه شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفر عمره، واجب نیست، افزود:حج تمتع که سفری واجب است امسال بسیار خوب برگزار شد و زایران به سلامت به کشور بازگشتند.

نقوی حسینی گفت: عربستان تاکنون به قول‌هایی که داده، بی‌توجه بوده و در خصوص تأمین امنیت و شأن و شخصیت زائران، به شروط خود عمل نکرده است و در شرایط فعلی، اگر شرایط ایران را برای برگزاری مجدد پذیرفتند، باید هم امنیت و هم شأن و شخصیت زائران به خوبی حفظ شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان ارز ایران عربستان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ فعالیت یک واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی فیروزکوه با دستور دادستان این شهرستان از سرگرفته شد. این واحد تولیدی،چندی پیش به علت آلایندگی زیست محیطی و نارضایتی شهروندان از انتشار بوی نامطبوع و نداشتن تصفیه خانه، مهر و موم شده بود. با ساخت تصفیه خانه و از سرگیری فعالیت این واحد تولیدی؛ ۱۵۰ نفر به کار خود باز خواهند گشت. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است
  • واکنش عربستان به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • (ویدئو) از سرگیری پروازها در فرودگاه اصفهان
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه