Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی سه وزن پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک بعداز ظهر امروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نتایج قرعه کشی فرنگی کاران ایران در ۳ وزن پایانی رقابت‌های جهانی قزاقستان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم ۳۹ نفر حضور دارند، علیرضا نجاتی در دور نخست به مصاف سیداله تاژایف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده تورو کاستان از کلمبیا و هایتم محمود از مصر مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی پیکار خواهد کرد. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان الوین مورسالیف از آذربایجان و بولکوادزه از گرجستان می رود. در این وزن ۳۸ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۳۱ کشتی گیر حضور دارند، امیر قاسمی منجزی در دور نخست با داوید از چک کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف سرگئی سیمینوف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه می رود. میخاین لوپز کوبایی همانند سال گذشته غایب مسابقات جهانی است.

رقابت های اوزان فوق از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا (دوشنبه) آغاز می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی قهرمانی جهان2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد