Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:16:29 GMT

بازی های محلی ایران در رادیو کتاب

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۸۰۳

بازی های محلی ایران در رادیو کتاب

کودکان و نوجوانان در برنامه رادیو کتاب بخش هایی از کتاب بازی های محلی ایران برای کودکان و نوجوانان فاطمه بدر طالعی را می خوانند .

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه «رادیو کتاب» با حضور کارشناسی «سعید ترخانی» در گفتگوبا «فاطمه بدر طالعی» امشب یکشنبه ۲۴ شهریورماه به معرفی و نقد کتاب بازی های محلی ایران برای کودکان و نوجوانان اختصاص دارد و در این برنامه کودکان و نوجوانان این کتاب را باهم می خوانند و در ادامه با حضور نویسنده این کتاب معرفی و بررسی می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش تازه های خبر از دنیای کتاب کودک و نوجوان به جام باشگاه های کتابخوانی سری زده و با فرشته قبادی مدرس کارگاه بازی های سنتی گفتگو می شود.


رادیو کتاب به تهیه کنندگی مونا توسلی و نرگس سعادتی و مشاوره رضا غیور با اجرای فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۹:۳۰ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا عاشورای حسینی عزاداری محرم ماه محرم خبرگزاری شبستان شیراز استان بوشهر اربعین حسینی عزاداری امام حسین ع بازی های محلی ایران رادیو کتاب رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس