Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:24:17 GMT

دفاع مقدس موضوعی فردی نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۸۴۴

دفاع مقدس موضوعی فردی نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: دفاع مقدس، موضوع فردی نبوده و مربوط به تمام جامعه و عام است.

به گزارش ایسنا، خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه بازنمایی عملیات «کربلای ۵» با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس همچون نگینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد، بیان کرد: آنچه که امروز ضرورت دارد تبیین فرهنگ دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل امروز باید عظمت ارزش‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را بشناسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزود: باید زوایای پیدا و پنهان دفاع مقدس را عالمانه تبلیغ کنیم تا روح این جریان در جامعه جاری و ساری شود. در همین زمینه بازنمایی عملیات کربلای ۵ گامی مثبت در راستای شناساندن و انتقال فرهنگ و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل کنونی  است و در خور تقدیر و ستایش و تاثیرگذار است.

مرادی‌نافچی یادآورشد: دفاع مقدس، موضوع فردی نبوده و مربوط به تمام جامعه و عام است، تمام دستگاه‌های اجرایی حتی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نیز باید هماهنگی و مساعدت لازم در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این هفته را داشته باشند.

در ادامه این جلسه ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بازنمایی عملیات کربلای ۵ از اوایل هفته دفاع مقدس به مدت شش شب اجرا می‌شود، گفت: عملیات کربلای ۵ عملیات نظامی تهاجمی از سوی نیروهای مسلح ایران، علیه نیروهای ارتش عراق، در جریان جنگ ایران و عراق که ۲۲۰ نفر از رزمندگان زنجانی در این عملیات جان خود تقدیم انقلاب کردند.

وی یادآور شد: برگزاری همایش طلایه‌داران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این نهاد در طول هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس عملیات کربلای 5 زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران