Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@21:16:22 GMT

لزوم پیشگیری برای انجام فعالیت های بی خطر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۸۷۹

لزوم پیشگیری برای انجام فعالیت های بی خطر

مجید فراهانی در موافقت با لایحه ساماندهی منابع آلاینده دیزل در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران گفت: سهم آلایندگی ها در خصوص موتورهای دیزلی و شهرسازی نسبت به سایر آلودگی های شهر کم است اما مردم از ما مطالبه می کنند تا از این قبیل موارد به خصوص آلودگی صوتی جلوگیری شود.

 

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: از این رو برخی از پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شکایت شهروندان در برابر این موارد است که ساخت و ساز شبانگاهی مزاحم استراحت مردم می‌شود و امکان استراحت حداقلی را از مردم سلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فراهانی خاطرنشان کرد: در خصوص ماشین های دیزلی باید بگویم که این ماشین‌ها از رده خارج است اما به شکل مستمر و مداوم در حال تولید آلایندگی های مختلف بوده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

 

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهرتهران با اشاره به اینکه دو راه حل برای مقابله با این نوع آلایندگی ها وجود دارد اظهار کرد: یکی از راه‌ها این است که باید بازرسی و پیگیری صورت بگیرد که این امر بعد از رخداد و اتفاق خواهد بود. اما راه دیگر پیشگیری، استانداردسازی، ضابطه‌مند کردن، ساماندهی و ایجاد فرآیند برای قبل از انجام کار خواهد بود.

 

او در پایان گفت: از این رو باید دریافت مجوز و گواهینامه برای استانداردسازی ها صورت بگیرد تا امکان فعالیت های بی خطر وجود داشته باشد.

 

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی ذوق و هنر پس از باز نشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، آقای یزدان پناه هنر‌مند فسایی در خصوص علاقه اش به سنگ و نگین تراشی گفت: از دوران نوجوانی علاقه به هنر خط و نگین تراشی داشتم و به دلیل مهیا نبودن شرایط به خاطر مدرسه و تحصیل و کار فرصت انجام این کار را نداشتم ولی همیشه در خصوص نگین تراشی و علت علمی بوجود آمدن سنگ‌ها بررسی و مطالعه علمی داشتم.

او افزود: پس از بازنشسته شدن، کارم را به صورت جدی و با علاقه شروع کردم و مدت ۹ سال هست که این کار را انجام می‌دهم.

این هنرمند فسایی ادامه داد: خودم در کار صنایع دستی نگین تراشی استادی نداشتم و حاصل یک عمر مطالعه را به علاقه‌مندان این هنر آموزش می‌دهم تا افراد به راحتی بتوانند در این هنر موفق باشند و این صنایع دستی سنتی رونق بیشتر یافته و به فراموشی سپرده نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • شکوفایی ذوق و هنر پس از باز نشستگی
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام
  • وقوع ۳۸۳ مورد حیوان‌گزیدگی در تعطیلات نوروز در خوزستان