Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی، رئیس اداره امور نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی -  اسلامی، اظهار کرد: با توجه به برگزاری موفقیت آمیز  چهار دوره از نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، پنجمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی با همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۵ مهرماه امسال برپا است، افزود: پنجمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی در حرم مطهر رضوی واقع در باب الجواد(ع)، مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

حسینی با بیان اینکه این نمایشگاه هر روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان است، تصریح کرد: در راستای شعار «رونق تولید» و حمایت از محصولات داخلی، مجموعه آستان قدس رضوی با حضور تولیدکنندگان داخلی معتبر حاضر در مشهد اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است. همچنین در این زمینه برای اولین بار ناظر اجرایی و محتوایی قرار داده‌ایم تا صرفا کالای ایرانی به دست مردم برسد.

رئیس اداره امور نمایشگاه های آستان قدس رضوی ادامه داد: امسال شاهد افزایش فروش محصولات نسبت به سال‌های گذشته هستیم. در ضمن با همکاری تولید کنندگان اجناس با ۱۵ درصد کاهش قیمت نسبت به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 4718970

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه نوشت افزار اسلامی سید محمد حسینی آستان قدس رضوی باب الجواد ماه محرم قزوین بوشهر شیراز ایلام مراسم عزاداری اربعین حسینی عاشورا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد

بحریار با حکم رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به عنوان مدیر خبر و رسانه‌های نوین منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد بحریار با حکم رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به عنوان مدیر خبر و رسانه‌های نوین منصوب شد.

بحریار که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است، سابقه سال‌ها فعالیت رسانه‌ای و سردبیری پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی و ریاست اداره خبر و رسانه این آستان مقدس را در کارنامه دارد.

شایان ذکر است، پیش از این جمال رستم‌زاده عهده‌دار این مسئولیت بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن روزه اولی فرزندان شهدای مدافع حرم + فیلم
  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی