Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه در نخستین روز برپایی نمایشگاه مهر، شاهد تخلفات بسیاری از جمله گران‌فروشی بودیم از استقرار اکیپ بازرسان در ٢ نقطه بوستان گفتگو و حکیمیه خبر داد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

شهرام میرآخورلو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نخستین روز فعالیت نمایشگاه مهر در ٢ نمایشگاه حکیمیه تهران و بوستان گفتگو با اعلام تخلفاتی همچون گران‌فروشی و عدم درج قیمت لوازم التحریر عرضه شده اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، متاسفانه شاهد تخلفات بسیاری در نخستین روز برگزاری نمایشگاه مهر در ٢ نقطه بوستان گفتگو و حکیمیه تهران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: عمده تخلفات رخ داده در این بخش مربوط به عدم درج قیمت بخصوص در محصولات فانتزی و همچنین گران‌فروشی کیف مدارس بوده که با حضور بازرسان در این دو نقطه، برخورد تعزیراتی با متخلفان صورت گرفت.

وی گفت: با توجه به این تخلفات و گزارشات ارسالی مقرر شد اکیپ‌های بازرسی در نمایشگاه مهر مستقر شوند و مردم می‌توانند هرگونه تخلف در این نمایشگاه را به این اکیپ‌ها گزارش دهند.

میرآخورلو تاکید کرد: همچنین مقرر شد کمیته‌ای متشکل از اتحادیه مربوطه، بسرعت برای نرخ گذاری اقلام توزیعی در این نمایشگاه اقدام کند و لوازم التحریر و اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند با نرخی معادل ١5 درصد کمتر از قیمت بازار به دست مصرف‌کنندگان برسد.

به گزارش تسنیم از صبح امروز همزمان با آغاز بکار نمایشگاه مهر، بازرسی بر عرضه لوازم التحریر تشدید شد و بیش از 40 اکیپ از بازرسان سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، بازرسی بر عرضه لوازم التحریر در سطح پایتخت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,78/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت صنعت و معدن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت صنعت و معدن وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود

اسداله کارگر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: علی رغم تقارن ماه رمضان با نوروز، اما کمبودی در عرضه میوه و صیفی نداریم.

به گفته او، با توجه به رکود بازار و فراوانی عرضه، مغازه داران  با سود حداقلی اقدام به توزیع میوه و رقابت می کنند.

کارگر سود مصوب و قانونی میدان مرکزی تا خرده فروشی بر مبنای فاکتور رسمی را ۳۰ تا ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: با توجه به فراوانی بار، اقلام میوه و صیفی با سود ۱۵ تا ۲۰ درصد زیرنرخ مصوب در مغازه های خرده فروشی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از کاهش قیمت موز خبر داد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو موز هندی در میدان مرکزی ۵۰ تا ۶۰ هزارتومان و موز اکوادور ۶۰ تا ۶۵ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به آنکه امکان دپوی تره بار وجود ندارد، از این رو برخی اقلام برای کشاورزان مقرون به صرفه نیست‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد
  • تشکیل ۹۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر+ عکس
  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی