Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان پور گفت: در ایام دفاع مقدس همزمان با رژه نیروهای مسلح برنامه های گسترده فرهنگی انجام خواهد شد و نمایشگاه یادیاران افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «علی لقمان پور» امروز (یکشنبه 24 شهریور) در جلسه شورای اداری استان قم گفت: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شش کمیته تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: برای ستاد بزرگداشت چند موضوع به ذهن ما رسید که انجام شود و تلاش خواهیم کرد تا با تمام توان در راستای توسعه این مسائل بکوشیم.

 

وی گفت: از ادارات می خواهیم که نمایندگان خود را به ستاد معرفی کنید و مبنای ما این است که در تمام برنامه ها هم افزایی و مشارکت همه سازمان ها انجام شود و به همین دلیل مباحث انجام شود.

 

لقمان پور گفت: شعار ما پیروزی است و در ایام دفاع مقدس همزمان با رژه نیروهای مسلح برنامه های گسترده فرهنگی انجام خواهد شد و نمایشگاه یادیاران افتتاح می شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بیان داشت: توجه به مسائل بصیرت افزایی و گسترش مسائل مربوط به دوران دفاع مقدس را خواهیم داشت.

 

وی گفت: تجلیل از رزمندگان و جهادگران دفاع مقدس و برگزاری همایش بزرگی با حضور پیشکسوتان و مسئولان از دیگر برنامه ها خواهد بود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد خبرگزاری شبستان عزاداری محرم ماه محرم استان بوشهر عاشورا اربعین حسینی محرم نماز جمعه تاسوعای حسینی دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس فتومونتاژ همه چیز یک رویاست با حضور معصومی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، روزبهانی رئیس انجمن سینمای جوان نهاوند و جمعی از عکاسان و هنرمندان در محل انجمن سینمای جوان شهرستان نهاوند برپا شد.

معصومی در ابتدای این مراسم گفت:اصحاب فرهنگ و هنر چشم باز جامعه و قلب و مغز اجتماع هستند و هنر اکسیر پر انرژی است در دست هنرمندان که می‌تواند در بسیاری از مسایل راهگشا باشد. چرا که زبان هنر زبانی گویا و رسا و تاثیر گذاراست و در طول تاریخ نیز تاثیر گذارترین زبان زبان هنر بوده و هست.

او ادامه داد:این نمایشگاه از آثار خانم سوگند مختاری هنرمندان جوان و خوش آتیه نهاوندی در سبک فتومونتاژ شامل ۲۵ اثر و ابعاد ۳۰ در ۴۰ است که با استفاده از تکنیک‌های تصویرسازی، دابل اکسپوژر، فتومونتاژ عکاسی و طراحی برپا گردیده است که علاقه مندان می‌توانند به مدت یک هفته از تاریخ ۱ تا ۸ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۶تا ۱۸ در محل انجمن سینمای جوان شهرستان مراجعه و از آن دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی