Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش رو بودن سفر‌های اربعین حسینی (ع) و افزایش تردد در محور‌های استان اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح ایمنی جاده‌های استان راهداران با تمام توان و تجهیزات آماده خدمت رسانی به زوار کربلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در ماه‌های اخیر نقاط پرتصادف در مسیر‌های تردد زائرین شناسایی شده است، گفت: برای به حداقل رساندن حوادث در این محور‌ها نسبت به آشکارسازی نقاط پرتصادف با اجرای عملیات خط کشی و نصب تابلو، علائم و تجهیزات ایمنی جهت آرام سازی ترافیک در محور‌های مورد نظر اقدام شده است.

جمشیدی با اشاره به همکاری‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و پلیس راه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری با تجهیزات کامل با هماهنگی پلیس راه برای تامین امنیت وایمنی زائران حسینی (ع) در محور‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری مستقرخواهند شد.

او گفت: با توجه به اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری به عنوان رئیس کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی معرفی شده است، طرح خدمت رسانی متمرکز به زوار اربعین حسینی (ع) را همزمان با سراسر کشور آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

اجرای طرح خدمت رسانی متمرکز به زوار اربعین حسینی (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است