Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضوان مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری تهران در جلسه پدافند غیرعامل استان تهران اظهار کرد: به لحاظ کیفی جلسات شورای پدافند غیرعامل در شهرستان‌ها ارتقا پیدا کرده است، اما جانمایی ۶۰ نقطه امن در استان تهران که باید از سوی فرمانداران صورت می‌گرفت، انجام نشده و ظرف مدت ۲۰ روز این اقدام باید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: راه اندازی کارگروه‌های تخصصی شهرستان‌ها باید در دستور کار فرمانداران باشد.

رضوان با بیان اینکه پس از ابلاغ مصوبه تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران مکاتبات لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت گرفت، گفت: هنوز ۵۰ درصد از اعتبارات این طرح که باید توسط این سازمان تخصیص پیدا می‌کرد، محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: تهیه و توزیع نقشه‌های جیبی شناسایی نقاط امن اضطراری محلات 29 گانه منطقه 5 پایتخت

او با اشاره به اینکه شرایط استان تهران به لحاظ پدافند غیر عامل خاص است، افزود: بیشتر استان‌ها طرح جامع پدافند غیر عامل را تهیه کرده‌اند، اما این طرح در تهران تدوین نشده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران تصریح کرد: رؤسای کارگروه‌های شورای پدافند غیرعامل استان تهران ظرف مدت ۲۰ روز مکلف به بررسی و کشف وابستگی متقابل زیرساخت‌های اساسی توسط کارگروه‌های تخصصی این شورا هستند.

انتهای پیام/

ضرورت جانمایی ۶۰ نقطه امن در استان تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران - کرج - قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران - کرج - قزوین حوزه استان البرز در حال اجراست و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بدین منظور پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از این پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت‌های تردد در برخی از نقاط آزادراه (باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، ممکن است در برخی نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان در خواست می‌شود ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

کد خبر 6087509

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • فرصت برابر در شبکه تهران
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟