Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الله سلطانی معاون هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: همچون سال گذشته امسال نیز همایش کشوری تعزیه و شبیه خوانی از تاریخ ۲۲ شهریور ماه به مدت ۵ شب در حسینیه حضرت علی (ع) شهر قهدریجان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: همایش مذکور با همت و حمایت مالی تعدادی از جوانان علاقه‌مند به این عرصه برگزار و سازمان بسیج هنرمندان استان نیز به منظور ترویج فرهنگ عاشورا و همچنین به عنوان یک سازمان حامی هنر ارزشی بر شیوه اجرای همایش نظارت و حمایت معنوی لازم را از این حرکت خداپسندانه به عمل آورده است.

معاون هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان خاطرنشان کرد: اساتید تعزیه در کنار برخی از پیشکسوتان دعوت شده‌اند و در جریان این رویداد اجرای تعزیه دارند.

او گفت: یکی از اهداف برگزاری شناساندن و نشان دادن ظرفیت تعزیه کشور است که شهرستان قهدریجان به خوبی در این زمینه فعالیت داشته است. همچنین برگزاری این همایش به صورت آتش به اختیار و مردمی است و دستگاه دولتی تنها حمایت معنوی داشته است.

انتهای پیام/م

  برگزاری سومین همایش کشوری تعزیه و شبیه خوانی درقهدریجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه بروجرد گفت: مراسم جزء خوانی و ترتیل قرآن همه ساله در ماه مبارک رمضان با حضور نوجوانان، جوانان و عاشقان کلام وحی در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به استقبال مردم از این مراسم گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن است و به تلاوت آیه‌های قرآن در این ماه سراسر نور بیش از ماه‌های دیگر سفارش شده است، امیدواریم شاهد حضور بیشتر هم استانی‌ها در این محافل باشیم.

وی از صدا و سیمای استان لرستان هم برای پخش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم از شبکه لرستان قدردانی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه مرکز تئاتر کانون