Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@11:10:54 GMT

31 اکتبر روز رمز ارز تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۷۵۶۶

تلگرام به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان در سال‌های اخیر توانست نظر و توجه خیلی عظیمی از کاربران در فضای مجازی را به سمت و خود جلب کند که البته در برخی از کشور‌ها با محدودیت و فیلتر مواجه شد.

تلگرام به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان در سال‌های اخیر توانست نظر و توجه خیلی عظیمی از کاربران در فضای مجازی را به سمت و خود جلب کند که البته در برخی از کشور‌ها با محدودیت و فیلتر مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به تازگی تلگرام اعلام کرده است که رمزارز اختصاصی آن تحت‌عنوان Gram و پلتفرم مبتنی بر بلاک چین TON تا پایان ماه آینده میلادی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت و به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد.

چند سال پیش بود که خبر توسعه و عرضه رمزارز دیجیتال از سوی تلگرام شنیده شد، اما تحت تاثیر مسائل و دلایل مختلفی متوقف شد که بعد از آن شرکت تلگرام، با جذب سرمایه‌ای به مبلغ ۱.۷ میلیارد دلار از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خصوصی توانست باری دیگر این پروژه را به مرحله احیا و عرضه برساند و اعلام کند که تا قبل از به پایان رسیدن ماه اکتبر ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

برخلاف رمزارز لیبرا که توسط شرکت آمریکایی فیس‌بوک توسعه داده شده است، رمزارز گرام شرکت تلگرام قابلیت و مشخصات نامشخصی دارد و هنوز جزئیات آن در اینترنت منتشر نشده است.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری و مالی بر این باورند که هیچ لزومی ندارد که غول‌های تکنولوژی وارد حوزه‌های مالی و اقتصاد کلان شوند چراکه رسالت و مسئولیت آن‌ها چیز دیگری است و به عقیده کارشناسان امنیتی، ممکن است این امر امنیت سایبری حساب‌های بانکی و مالی و همچنین حریم خصوصی کاربران را به مخاطره بیاندازد.

مدتهاست که بر سر عرضه و توسعه رمزارز لیبرای فیس‌بوک در کشور‌های مختلفی از جمله ایالات متحده آمریکا و اروپا بحث و مجادله درگرفته است و بسیاری از سیاست‌مداران و قانون‌گذاران در کشور‌های مختلف جهان در تلاشند تا از توسعه و عرضه آن ممانعت و جلوگیری به عمل بیاورند.

تلگرام در سال‌های اخیر به شدت از سوی دولت‌های کشور‌های مختلف تحت فشار قرار گرفته است به گونه‌ای که روسیه استفاده از این پیام رسان محبوب را در داخل این کشور ممنوع اعلام کرد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FEE برچسب ها: تلگرام ، اکتبر ، رمزارز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تلگرام اکتبر رمزارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین با تأکید بر اینکه توسعه صنایع دستی نیاز به بازاریابی مناسب دارد، گفت: بهترین صنایع دستی استان خراسان جنوبی شناسایی و در نمایشگاه‌های چین به نمایش گذاشته می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا بابایی در حاشیه بازدید از محصولات صنایع دستی در سه قلعه اظهار داشت: بهترین صنایع دستی استان شناسایی و در نمایشگاه‌های چین به نمایش گذاشته و عرضه می‌شوند.

وی به همراه بخشدار سه قلعه و رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان صبح امروز ضمن بازدید از محصولات صنایع دستی شمسک سه قلعه با بیان اینکه همه صنایع دستی در شهرستان مورد ارزیابی و رصد قرار می‌گیرند افزود: خراسان جنوبی اولین مقصد برای بازدید است که منتخب بهترین محصولات تولیدی در استان در نمایشگاه‌های مناطق مسلمان و غیر مسلمان نشین کشور چین عرضه می‌شوند.

توسعه صنایع دستی نیاز به بازاریابی مناسب دارد

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین، بازاریابی مناسب را در توسعه صادارات مهم دانست و گفت: صنایع دستی در توسعه پایدار و اشتغال‌زایی حائز اهمیت است که باید از طریق فضای مجازی و عرضه محصولات در فروشگاه‌ها برای بازدیدکنندگان و گردشگران به این حوزه توجه کرد که کمک شایانی برای توسعه در این حوزه خواهد بود.

بابایی با بیان اینکه هنرهای دستی دارای داستان و نمادهای تاریخی هستند که روایت‌گر بخشی از جهان هستی است، اظهار داشت: بهره‌وری از هنرها و به روزرسانی این هنرها مرتبط با نیازهای جامعه برای جلب سلیقه و ذائقه‌های مختلف نسل جدید باید طراحی و تولید شوند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • اولویت‌بندی و سبک‌سازی پروژه‌ها؛ سیاست‌ راهبردی در راه‌سازی کشور
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
  • اتلاف سالانه هزار همت ازمنابع مالی درحوزه مسکن به‌دلیل تعلل دولت
  • هدفگذاری خوزستان برای افزایش سه درصدی سهم نیشکر از بازار کشور
  • تولید بهره‌ور و متنوع کردن بازارهای صادراتی نفت و گاز با شکستن انحصار توسعه میادین کشور
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • افزایش تعاملات ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات