Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و رئیس کارگروه ارتباطات وفناوری اطلاعات پدافند غیر عامل (سایبری) در جلسه پدافند غیرعامل استان تهران اظهار کرد: استفاده از فناوری اطلاعات به طور افزود در حال گسترش است الزام تمام دستگاه‌ها در کنار توسعه کمی باید در حفظ امنیت قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در سال ۸۶ و براساس قانون، سند تبادل اطلاعات به دستور رئیس جمهور وقت به استان‌ها ابلاغ شد.

رضایی گفت: معاونت امنیت فناوری اطلاعات برای ارزیابی امنیت دستگاه‌ها کارگروهی تشکیل داده است کرد در راستای پیاده سازی سیستم تبادل اطلاعات فعالیت کند.

بیشتربخوانید: تأکید استاندار تهران بر نقش فعال صدا و سیما در ترویج عفاف و حجاب

او بیان کرد: این معاونت زیر نظر وزارت اطلاعات اقدامات خود را انجام می‌دهد که در روز‌های اخیر نیز کارگاه‌های آموزشی در این رابطه با دستگاه‌ها برگزار کرده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: گروه امنیت ارتباطات دستگاه‌های استان تهران نیاز‌های دستگاه‌ها را به سیستم دم کرده و الزامات دستگاه‌ها را با آن‌ها پرست می‌کند که این دستورالعمل در بخش فناوری اطلاعات فعال است.

او ادامه داد: تمام نیاز‌های بخش امنیت دستگاه‌ها را این کارگروه تامین می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهری استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود

جلال آفاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امور نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اعلام اینکه شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های عملیاتی سال جدید دادسراهای استان در سال جدید تدوین شده و بر این اساس تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل در سال جاری در دستور کار است.

آفاقی افزود: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری در سطح استان مدنظر قرار گرفته است.

وی صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانسته بیان کرد: تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل ظرف چند روز آتی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان شروع خواهد شد.

دادستان مرکز استان با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک با جدیت و بیش از پیش دنبال می‌شود.

کد خبر 6063439

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟