Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کالدرون می گوید تابع تصمیمات کمیته انضباطی است.
به گزارش آریا، گابریل کالدرون ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. باید این بازی را ببریم. باخت مقابل تراکتور موجب افزایش مسوولیت ما در این بازی شده است. این هفته خوب کار کردیم و به نظرم تیم آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کیفیت تیم در دو بازی نخست راضی نبودم چرا که دوست دارم فوتبال قشنگ‌تر و بهتری انجام دهیم. مشخص است که بازیکنان نیاز به زمان بیش‌تری دارند.
گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت آبادان گفت:
همانطور که در هفته اول گفتم هر بازی برای ما فینال است و ما باید فردا برنده شویم و با باخت مقابل تراکتور مسئولیت ما بیشتر شد.
کالدرون گفت:‌
از کیفیت و سبک دو بازی اول راضی نبودم و باید فوتبال قشنگ‌تری بازی کنیم. مشخص است که بازیکنان ما به زمان بیشتری نیاز دارند و باید برنده شویم و فوتبالی که من دوست دارم انجام دهیم.
وی در مورد محرومیت بیرانوند و واکنش او نسبت به این محرومیت که گفته است که از فوتبال ایران خداحافظی می‌کند، گفت:
من همیشه به نظرات و تصمیمات کمیته انضباطی احترام می‌گذارم و این مرتبه هم به تصمیم این کمیته احترام می‌گذارم و دلیلش را هم توضیح می‌دهیم. البته بیرانوند یک بازیکن بین‌المللی در فوتبال ایران است و به عنوان یک خارجی انتظار دارم حمایت بیشتری از او در ایران و به خصوص در فوتبال شود.
سرمربی تیم پرسپولیس افزود:
اینکه بیرانوند یک افتخار برای فوتبال کشور است به حکم کمیته انضباطی احترام می‌گذارم و به نظرم تصمیم درستی بود و باشگاه تراکتور با ویدیویی که تهیه کرده به دنبال محکوم کردن بیرانوند است. به خاطر اینکه می‌گویند او رفتارش غیرورزشی و ناجوانمردانه بوده است. من با این مسئله موافقم اگر هدف تراکتور این مسئله است کاملا با او موافقم اما وقتی ما در حال گرم کردن بودیم تماشاگران به ما سنگ انداختند و فحاشی کردند و ناسزا گفتند. به سمت بازیکنان ما قوطی نوشابه پرتاب کردند. به طرف زمین نارنجک پرت شد که برای تماشاگران خطرناک است. پس تراکتور اگر چنین انتظار و توقعی داشته باید درخواستش منطقی باشد.  
کالدرون ادامه داد:
اگر درخواست منطقی وجود داشته باشد باید بگویم که ما درخواست بازی فیرپلی از تیم تراکتور را داشتیم چرا که آنها میزبان هستند. ما همیشه به تصمیمات کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم و این بار هم بیشتر احترام خواهیم گذاشت. به نظرم با توجه به اتفاقاتی که رخ داده این تصمیم عادلانه بود. سنگ‌هایی که برای بازیکنان ما می‌انداختند باعث می‌شد برای آنها خطر به وجود آید و مصدوم شوند و حتی نارنجکهایی زدند که می‌توانست باعث آتش سوزی شود. به همین دلیل من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم اما درخواست می‌کنم که تیم تراکتور هم به رفتارش نگاه کند. ما عکس‌هایی از سنگ‌ها و نارنجک‌ها داریم، باختیم و حرفی نزدیم و مثل همه ورزشکاران عادی به خانه برگشتیم اما به نظرم تیم تراکتور رفتار حرفه‌ای و ورزشی انجام نداد و با اهداف بدی که داشتند می‌توانستند به ما صدمه بزنند. وقتی به آنها اجازه دادند که به ما سنگ بیندازند حتما تصمیم خوبی گرفته شده است.  
وی در مورد اینکه حریفان مقابل این تیم در تهران بازی بسته‌ای انجام می‌دهند، افزود:
بله درست است. آنها می‌توانند به هر سبکی بازی کنند اما ما هم باید برنامه‌هایی داشته باشیم که با آنها پیروز شویم من به عنوان یک مربی باتجربه وظیفه دارم که بازیکنانم را آماده کنم و مشکلات را پشت سر بگذاریم. وظیفه ماست که خوب بازی کنیم تا به اهدافی که داریم برسیم اما وظیفه داریم بهتر کار کنیم. با مربی جدید باید به سبک جدیدی بازی کنیم و برنده شویم چرا که این مسئله به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اخراج برانکو و اینکه شاید هواداران پرسپولیس تحت تاثیر قرار گیرند،‌تصریح کرد:
من به بازی فردا فکر می‌کنم که برای ما فینال خواهد بود اما نمونه اتفاقی که برای برانکو رخ داد در همه جا رخ می‌دهد و شاید برای من هم اتفاق بیفتد. اما از روند کاری که می‌کنیم راضی هستیم و می‌دانم که برای تکرار قهرمانی باید بهتر کار کنیم و این روش باعث شده تا من بتوانم عناوین زیادی کسب کنم. ما نیاز به زمان داریم هر چند که خیلی هم زمان نداریم اما من به تیمم امیدوار هستم.
کالدرون در مورد اینکه چرا از ترابی در بخش وینگر چپ استفاده نمی‌شود، گفت:
ترابی در همان پستی که در زمان برانکو بازی می‌کرد حضور دارد. پشت مهاجمان البته گاهی اوقات جابجا هم می‌شود اما شرایط بازی‌اش در دو بازی اخیر درهمان سمت چپ و وینگر بوده که خودش دوست دارد. جدا از بحث ترابی، فعلا فوتبالی که دوست داشتم را بازی نمی‌کنیم. امیدوارم فردا تیم بهتری باشیم و امیدوارم بهتر بازی کنیم. این مشکل پست نیست و بلکه برای من کار گروهی و تیم مهم است و عملکرد تیمی مهم است.
وی  در مورد شرایط مهاجمان گفت:
مهاجمان دوست دارند خودشان را نشان دهند ولی زمانی که بقیه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند. فردا جونیور بازی می‌کند. وقتی دو مهاجم راندمان خوبی دارد که تیم عملکرد خوبی داشته باشد.  
سرمربی تیم پرسپولیس  در مورد اینکه قبل از محرومیت بیرانوند تصمیمی برای عدم استفاه از او در بازی فردا گرفته بودید یا خیر، گفت:
قبل از حکم انضباطی من هیچ تصمیمی نگرفته بودم. هر وقت بازیکنان ملی به اردو می‌روند بعد از بازگشت شرایط‌شان را بررسی می‌کنیم. بر اساس ارزیابی که از نظر جسمی و روحی دارند و شرایطی که دارند تصمیم می‌گیرم از چه بازیکنی استفاده کنم یا نه.  
کالدرون در مورد اینکه منظورمان این بود که تنبیهی برای بیرانوند در نظر گرفته است یا نه،‌گفت:
نه هیچ تنبیهی برای بازیکن در نظر نمی‌گیرم من بر اساس شرایط روحی روانی تصمیم می‌گیرم چه بازیکن بازی کند یا نه. بر اساس این معیارها تصمیم می‌گیرم.
وی در مورد شرایط سایر ملی‌پوشان پرسپولیس گفت:‌
اکثر آنها خسته بودند زیرا از سفر طولانی برگشتند. از فدراسیون می‌خواهم بازیکنان ملی را زودتر به باشگاه‌هایشان برگردانند و بازیکنان همگی با هم برگردند. به من گفته شد چون اضافه بار داشتند پرواز عوض کردند. این دلایل قانع کننده نیست. نمی‌گویم از هواپیمای خصوصی استفاده شود هر چند در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد. بهتر است ملی‌پوشان با پروازی سریع‌تر به باشگاه‌هایشان برگردند.
سرمربی تیم پرسپولیس در پایان نشست با اشاره به برنامه لیگ عنوان کرد:
با توجه به مشکلات اقتصادی که باشگاه‌ها دارند بهتر است که فدراسیون این مسئله را در نظر داشته باشد که بازی‌های تیم‌ها را در روزهای تعطیل برگزار کنند به خصوص تیم‌های مثل پرسپولیس که این همه هوادار دارد. اگر بازی روز تعطیل برگزار شود تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می‌آید و این راهی است که فدراسیون می‌تواند از آن طریق در درآمدزایی کمک کند. قطعا فدراسیون هم می‌خواهد برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد. برگزاری بازی در آخر هفته و روزهای تعطیل از نظر اقتصادی به تیم‌ها کمک می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کالدرون تراکتور پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است