Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در اواسط شهریورماه خبری مبنی بر درگیری مسلحانه و نزاع دسته جمعی در محله پاسدار گمنام از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام شد.

وی بیان داشت: تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی، اعزام و مشخص شد: یکی از افراد درگیر، شرور منطقه می‌باشد که پیش‌تر نیز در چندین نوبت مرتکب همین رفتار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اضافه کرد: متهم پس از ضرب و جرح چند تن از شهروندان، و ایجاد رعب و وحشت، با استفاده از سلاح گرم، چند تیرهوائی شلیک و از محل گریخته بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم اصلی پرونده و افراد درگیر آغاز شد، تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم اصلی در محدوده میدان امام حسین (ع) شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری شرور فراری جنوب تهران پس از یک ماه

سرهنگ راستی با عنایت به اینکه با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران برای دستگیری متهم اصلی پرونده اعزام شدند، ادامه داد: پس از مدتی مراقبت از مخفیگاه وی، ماموران اعزامی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش قبل از فرار دستگیر کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه بی نظمی و مخل نظم و امنیت عمومی مبارزه خواهد کرد، افزود: پلیس خادم مردم می‌باشد و شهروندان می‌تواند ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ انتظارات و خواسته به حق خودشان را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، بلافاصله این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، ۴ نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف که در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و انتظار می‌رود تا شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6088271

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه