Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار گلستان در دیدار با دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری پیشنهاد برگزاری سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور را در این استان اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، هادی حق شناس استاندار گلستان بعدازظهر  شنبه 23 شهریور ماه 98 در این دیدار اعلام حمایت خود برای برگزاری سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در گلستان اعلام کرد و گفت: «گردشگری صنعتی است که با هزینه اندک برای کشور درآمد و اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
حق شناس اضافه کرد: «در سایر بخش های صنعتی برای ایجاد شغل پایدار باید هزینه های هنگفتی را صرف کرد اما در گردشگری با کمترین هزینه می‌توان شغل ایجاد کرد.»
او گفت: «وجه متمایز استان گلستان نسبت به سایر استان های شمالی، بهره مندی این استان از اقلیم های متفاوت است. استان گلستان ظرفیت های بی نظیر بالقوه ای در جهت جذب گردشگر نسبت به سایر استان های کشور داراست.»
او افزود: «اقلیم های گوناگون، تنوع اقوام، بناهای تاریخی منحصر به فرد و جاذبه های گردشگری مهمترین فاکتورهای استان گلستان نسبت به سایر استان هاست.»
حق شناس تاکید کرد: «از گلستان به تعبیری بسیار درست به عنوان نگارستان ایران یاد می شود.»

14 شهر فارسی زبان در دنیا
آرش نورآقایی نیز در این نشست گفت: «14 شهر در جهان به زبان فارسی صحبت می کنند که باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت بالقوه برای توسعه و رونق گردشگری کشور بهره مند شویم.»
نورآقایی خاطر نشان کرد: «برگزاری گردهمایی ها، همایش ها و جشنواره ها ، رونق گردشگری و جذب مسافر و همچنین ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری را به همراه خواهد داشت.»
او تصریح کرد: «طیف راهنمایان گردشگری از قشر باسواد جامعه هستند و دانش خوبی برای توسعه و معرفی جاذبه های گردشگری کشور دارند و بهره مندی از آن ها در حوزه های مربوط به گردشگری امری ضروری است.»
محسن حاجی سعید رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور نیز در این نشست گفت: «هدف کانون راهنمایان گردشگری کشور معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری در جهت افزایش ماندگاری مسافران و رونق صنعت گردشگری است.»
او خاطرنشان کرد: «در سراسر کشور 4500 نفر راهنمای گردشگری در 23 استان فعالیت می کنند که وظیفه ی معرفی توانمندی های استان های مختلف را برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را به عهده دارند.»
حاجی سعید با اشاره به اهمیت فعالیت راهنمایان گردشگری در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری یادآور شد: «82 راهنمای گردشگری در استان گلستان فعال هستند که می توانند بیش از این در جهت رشد صنعت گردشگری استان گلستان مثمر ثمر باشند.»
در این نشست آرش نورآقایی دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری، محسن حاجی سعید رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی گلستان، احمد تجری معاون گردشگری استان گلستان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیشنهاد گلستان گردهمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی تهران مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم صدهزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار خواهد شد. در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

حال و هوای ورزشگاه آزادی قبل از آغاز مراسم

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند.

استادیوم آزادی با ماشین شخصی

از جایی که هستید خود را به اتوبان تهران کرج برسانید. از آنجا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری بروید و مسیر خود را در بلوار استادیوم آزادی پیش ببرید.

چطور با اتوبوس به ورزشگاه آزادی برویم؟

برای رفتن به ورزشگاه آزادی می‌توانید از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر می‌خواهید با اتوبوس به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید باید قدری هم پیاده روی کنید. در فاصله‌ای نه چندان نزدیک از درب غربی ورزشگاه یک ایستگاه اتوبوس وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو استادیوم است که دسترسی به این مکان را آسان‌تر می‌کند. ایستگاه اتوبوس پارک مریم، ایستگاه اتوبوس هلیکوپتر سازی و ایستگاه اتوبوس صنایع هوایی از دیگر ایستگاه‌های نزدیک به ورزشگاه آزادی هستند.

چطور با مترو به ورزشگاه آزادی برویم؟

اگر می‌خواهید با مترو به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید می‌توانید از خط ۵ مترو استفاده کنید. ایستگاه ورزشگاه آزادی بین دو ایستگاه ارم سبز و چیتگر قرار دارد. این ایستگاه در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی واقع شده و تقریباً ۹۰۰ متر با آن فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس مترو ورزشگاه آزادی و پایانه تاکسی استادیوم آزادی در مجاورت مترو استادیوم آزادی قرار دارند.

درخواست پلیس راهور از مردم

جانشین پلیس راهور تهران از مردم خواست تا امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کرده و با پلیس راهور برای برگزاری مراسم محفل امام حسنی ها همکاری کنند.

تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی

دانیال خسروی، مسوول فنی برگزاری برنامه محفل قرآنی امام حسنی ها، در رابطه با نحوه آماده سازی ایمنی این اجتماع قرآنی گفت: تمام تمهیدات ایمنی برای حضور خانواده‌ها در جشن قرآنی وجود دارد.

بروز رسانی می‌شود ...

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد