Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران وضعیت مدیریت شهری پایتخت از حیث جوان گرایی مدیران را چندان دور از شرایط ایده آل ندانست.
به گزارش خبرگزاری آریا، حامد مظاهریان در جریان برگزاری یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران و رسیدگی به لایحه شهرداری تهران، در خصوص افزایش انتصاب جوانان با بیان اینکه حدود 20 درصد از پرسنل شهرداری را زنان تشکیل می‌دهند، در مورد سن مدیران در پست‌های مختلف گفت: 24 درصد مدیران عالی کمتر از 45 سال سن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار تهران با بیان اینکه 43 درصد مدیران راهبردی نیز کمتر از 45 سال سن دارند، افزود: بر اساس آمار موجود 62 درصد مدیران حرفه‌ای نیز کمتر از 45 سال سن دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به استانداردهای موجود بد عمل نکرده است، عنوان کرد: با این که با شرایط ایده‌آل جوان‌گرایی در شهرداری فاصله داریم، اما شرایط‌مان خیلی بد و دور نیست و شکاف عجیبی به غیر از حوزه زنان نداریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرایط شهرداری حیث جوان گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قبلاً به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است، در حالی که این مالیات، سوداگران را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: سوداگران کسانی هستند که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شوند و حجم وسیعی از ارز، طلا و خودرو را خریداری می‌کنند تا برای مثال، سه ماه بعد به چند برابر قیمت به فروش برسانند و سود ببرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این قانون مانع از این کار می‌شود، گفت: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند، آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله
  • آمار عجیب درباره چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی؛ ۴۸ درصد آنها چاقند