Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:41:39 GMT

ارسال ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۷۹۴۱

ارسال ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش در دومین روز از گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش از ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم ساحت تربیت‌بدنی و سلامت را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شاداب سازی دانش آموزان تصریح کرد: رئیس‌جمهور بر ورزش مدارس همواره تأکید می‌کنند در سند تحول هم به حوزه زیستی و بدنی اشاره ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی گفت: یک‌صد هزار آموزگار تحت آموزش‌های تربیت‌بدنی  قرار گرفتند، توسعه تجهیزات و فضاهای ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد و همچنین در آستانه بازگشایی مدارس ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس استان ارسال می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت با بیان اینکه آسفالت مدارس ازجمله فعالیت‌هایی است که با تعامل با شهرداری‌ها انجام‌ شده است، اظهار کرد: موضوع ایمن‌سازی، خط‌کشی فضای مدارس، بهداشت مدارس  ازجمله فعالیت‌های انجام‌شده است.

حمیدی اظهارکرد: مدارس پویا در پروژه مهر دیده ‌شده است بنابراین تلاش کردیم حیاط پویا را به مدرسه پویا تبدیل کنیم لذا دستورالعمل‌ها ابلاغ ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرحی جدید در ساعات درسی دانش آموزان یک دقیقه حرکات ورزشی انجام می‌دهند، اظهار کرد: سالن‌های ورزشی در۳۸۰ مدرسه دخترانه مطابق با برنامه‌های درسی ایجاد شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اظهار کرد: دستورالعمل مدرسه میزبان ابلاغ‌ شده و از هم‌اکنون مدرسه‌ها برای اجرای مسابقات ورزشی آماده می‌شوند.

وی از آماده شدن ۱۵۰ زمین چمن مصنوعی برای اول مهر خبر داد و افزود: ۸۲ درصد ابلاغ مربیان تربیت ‌بدنی صادرشده است و در بحث ایمنی تلاش کردیم تا حوادث به ‌شدت کاهش یابد، تحقیقات نشان می‌دهد که باید در حوزه ایمنی آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه دهیم.

حمیدی تصریح کرد: در پروژه مهر، مسائل ایمنی گنجانده ‌شده است همچنین در سال تحصیلی جدید مسابقات ورزشی را به استان‌ها واگذار می‌شود.

کد خبر 4719077 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی شهر تهران محسن حاجی میرزایی پیروز حناچی سازمان حج و زیارت پلیس آگاهی سازمان هواشناسی مواد مخدر بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از درگیر شدن با سرطان از وضعیت سلامتی خود در این روزها خبر داد و به خبرنگار مهر بیان کرد: این روزها حالم خوب است خدا را شکر ولی دوران سختی بود. به ویژه وقتی این خبر را شنیدم خیلی شنیدنش سخت بود و شوکه شدم.

یکی دو روز شوکه بودم اما به خودم گفتم باید مبارزه کنم

وی ادامه داد: یکی دو روز شوکه بودم اما به خودم گفتم باید مبارزه کنم و بلافاصله به فکر درمان افتادم و در عرض چند روز شیمی درمانی را شروع کردم.

حمیدی درباره درد خود پیش از اینکه بداند چه بیماری ای دارد، توضیح داد: من سه ماه درد داشتم و زیر قفسه سینه و پشت کمرم به شدت درد می کرد اما هیچ دکتری نمی فهمید چه مشکلی دارم هر دکتری می رفتم داروهایی برای گوارش می داد و فکر می کرد برای روده و معده است. تا اینکه یک پزشک عمومی معاینه کرد و تشخیص داد. سریعاً هم نامه نوشت برای درمانگاه فیروزگر، آزمایش آندوسکوپی دادم و فهمیدند که مبتلا به سرطان پانکراس شدم.

سیگار را ترک کردم و از آن متنفر شدم

وی درباره اینکه فکر می کند دلایل بیماری اش چه بوده است، یادآور شد: پزشکان گفتند می تواند از سیگار کشیدن باشد که بعد از آن دیگر سیگار را ترک کردم و از آن متنفر شدم. استرس و بد غذا خوردن هم می توانست از دیگر دلایل بیماری باشد. من صبحانه نمی‌خوردم، ناهار هم نمی‌خوردم و تنها شب غذا می خوردم. به هر حال همه اینها موثر است.

حمیدی درباره جلسات شیمی درمانی نیز عنوان کرد: خیلی سریع شروع به شیمی درمانی کردم تا الان پنج جلسه شیمی درمانی داشته ام که هر ۱۵ روز یک بار بود البته برخی جلسات به تعویق هم می افتاد. من از ۷۵ کیلو به ۵۰ کیلو رسیدم و ضعف بدنی برایم ایجاد شده است.

مردم در این مدت خیلی برایم دعا کردند

این بازیگر تلویزیون درباره وضعیت فعلی خود تصریح کرد: خدا را شکر مردم در این مدت خیلی برایم دعا کردند. نمی دانم چطور از مردم تشکر کنم، می دانم که دعای دسته جمعی خیلی تاثیر دارد و فکر می کنم این حال خوب را آنها به من دادند.

حمیدی همچنین با گلایه بیان کرد: از تلویزیون و از وزارت ارشاد دلخورم که حتی یک زنگ نزدند تا حالم را بپرسند. من ۳۵ سال برای اینها کار کردم اما هیچ کدام تماس نگرفتند ببینند چه مشکلی دارم.

وی درباره دریافت دارو و اینکه مشکلی دارد یا خیر بیان کرد: داروها را خدا را شکر از هلال احمر می گیرم. رییس هلال احمر خودش پیگیری کرد تا امور مربوط به دریافت دارو به راحتی انجام شود.

گفتند فعلا شیمی درمانی نیاز نیست

وی درباره روند شیمی درمانی نیز توضیح داد: الان قرص می خورم چون غده کوچیک شده است و گفتند فعلا شیمی درمانی نیاز نیست تا بعد از حدود یکی دو هفته دوباره برای معاینه بروم.

حمیدی درباره حفظ روحیه خود در این ایام عنوان کرد: هیچ وقت ناامید نبودم، دایم می گفتم من خوب می شوم. گاهی حتی پیام هایی می گذارم برای کسانی که مثل من هستند و به آنها هم امید می دهم.

این بازیگر در پایان درباره شرایط این روزهای خود گفت: بعد از این بیماری یک انسان جدیدتر شدم، دیگر فقط دوست دارم کاری کنم که خدا دوست داشته باشد. با خدا شرط کردم فقط کاری کنم که او راضی باشد.

کد خبر 6087559 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی