Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری گفت: در پی وقوع قتل مسلحانه زنی ۳۲ ساله در هفتم دی ماه سال ۹۱ موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این زن در جریان اختلاف و نزاع خانوادگی تعدادی از بستگانش بر اثر اصابت گلوله در روستای "رحمت آباد" شهرستان سیب و سوران به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی ابراز کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی در راستای رسیدگی به پرونده‌های معوق تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان قتل آغاز کرده و با توجه به اسناد و ادله موجود توانستند ۲ نفر از عاملان این جنایت را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کشف کنند.

سردار طاهری تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند در ادامه تحقیقات باتوجه به اظهارات شهود و مستندات کشف شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به قتل این زن با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی دادسرا شناسایی و دستگیر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري ماموران قلابی در تهران

  به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان سایبری کنکور
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول