Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@00:15:53 GMT

کشف 408 کیلوگرم حشیش از مسافران خانوادگی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۷۹۹۳

کشف 408 کیلوگرم حشیش از مسافران خانوادگی

مسافران خانوادگی در اصفهان با 408 کیلوگرم حشیش شناسایی و دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران انتظامی شهرستان خورو بیابانک ، هنگام  اجرای طرح مقطعی ایست و بازرسی در محور های فرعی بیاضه- رباط و حاجی آباد- بیاضه به یک سواری پژو پارس مشکوک و در بازرسی از این خودرو 408 کیلو گرم مواد مخدر را کشف و جمع آوری کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه در این رابطه دو زن و یک مرد که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال این محموله را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند افزود:پرونده ی این متخلفان برای بررسی بیش تر به مراجع قضایی ارسال شد .

وی مواد مخدر را یک ابر آسیب دانست و از خانواده ها خواست، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و نسبت به رفت وآمد و شناخت همسالان و دوستان آنها حساسیت ویژه ای را لحاظ کنند./ صدا وسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

فیاض فر بیان کرد: در روز جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.

او افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است. 

فیاض فر گفت: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

 او بیان کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت