Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به (عبدالعلی علی عسگری) رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین رسانه رسمی کشور بنا به اهمیت و تاثیر راهبردی و فراگیرش در میان اقشار مختلف مردم، همواره محل بحث و نظر فرهیختگان و نخبگان فرهنگی کشور بوده است، آورده است: چنان که خود نیز اطلاع دارید، از گذشته مواردی به عنوان نقاط ضعف و انتقاد نسبت به عملکرد سازمان از سوی کارشناسان مطرح شده که برای نمونه می‌توان به بعضی اشاره کرد: عدم توازن توسعه کیفی در مقابل توسعه کمی در سازمان صدا و سیما (علی رغم تاکید صریح رهبری)، وجود نیروی انسانی غیرضروری که به فربگی مجموعه منجر شده است، عدم اهتمام نسبت به ایجاد الگوها و برنامه‌هایی متناسب با مولفه‌های اسلامی – ایرانی و رشد غیرعادی روند کپی برداری از نسخه‌های غیربومی در برنامه سازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نامه بیان شده است: مضافا در چند روز اخیر و در جریان نامه نگاری و اظهارنظر چند تن از کارشناسان فرهنگی و فعالین رسانه‌ای کشور، انتقاداتی مبنی بر نحوه مدیریت و تصمیم گیری در سازمان و وجود جریانی نامتعارف که بیش از دو دهه تاثیرات بسزایی در اداره مجموعه داشته اند، طرح و بیان شده است.

در این نامه با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن پرهیز از دامن زدن به مباحثات بعضا غیرلازمی که حول این مسئله شکل گرفت و همچنان ادامه دارد، با اعلام نگرانی نسبت به وضعیت ادعا شده در خصوص نحوه مدیریت سازمان، بر این نکته تاکید می‌کند که نیاز است ریاست محترم رسانه ملی نسبت به پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده در خصوص سازوکار مدیریت سازمان و همچنین دیگر موارد گفته شده پاسخگو باشد، تصریح شده است: چنانچه این قبیل انتقادات را صحیح نمی‌داند، نسبت به روشن شدن مسئله و رفع ابهامات توضیحات مکفی را به افکار عمومی ارائه دهد. طبیعتا سکوت و بی پاسخ گذاشتن انتقادات و پرسش‌های مطرح شده می‌تواند به منزله مهر تاییدی بر انتقادات و یا عدم اعتنا به مجموعه انتقادات تلقی شود.

در پایان این نامه تاکید شده است: امیدواریم جنابعالی با حضور در دانشگاه تهران، پاسخگوی این سوالات و سایر سوالات دانشجویان بوده و علاوه بر تبیین و توضیح عملکرد صدا و سیما، پایان بخش رویه نادرست عدم حضور و عدم پاسخگویی روسای صدا و سیما در چند دهه اخیر باشید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانشجویی کشور ریاست سازمان صدا و سیما دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند