Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:03:41 GMT

باند سارقان موتورسیکلت در چترود کرمان منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۰۲۰

باند سارقان موتورسیکلت در چترود کرمان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا فداء گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت  موتورسیکلت در بخش چترود مأموران انتظامی این بخش تحقیقات گسترده خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از مالباختگان و بررسی نحوه سرقت ها پس از تجزیه و تحلیل به عمل آمده احتمال وقوع سرقت ها با یک شیوه و شگرد توسط سارق یا سارقان قوت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فداء با اشاره به اینکه مأموران انتظامی بخش چترود با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی سرانجام پس از چندین روز تلاش شبانه روزی موفق شدند اعضاء این باند چهار نفره را شناسایی کنند، تصریح کرد: در ابتدا یکی از سارقان در حال انتقال یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموران دستگیر و در بازجویی های  تخصصی به هفت فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی سه نفر دیگر معترف شد.

وی اظهار داشت: مأموران طی یک عملیات ضربتی سه نفر متهم دیگر پرونده را نیز که در حال اوراق موتورسیکلت های مسروقه در مخفیگاهشان در روستاهای اطراف، دستگیر و آنها را به همراه اموال مسروقه برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.

کد خبر 4719081

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان سرقت ماه محرم قزوین بوشهر شیراز ایلام مراسم عزاداری اربعین حسینی شهرکرد عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر