Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نجفی عرب گفت: در گذشته دادسراها و دادگاه ها مدیر واحد تولیدی را احضار می‌کردند که موجب می‌شد واحد تولیدی دچار مشکلاتی شود، امااین بخشنامه جدید شایسته است. تاریخ انتشار: 16:43 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۸۷۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، عضو کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق تهران گفت: بخشنامه نحوه احضار اشخاص حقوقی در جایگاه حمایت از تولید، تبعات موثری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمود نجفی عرب درباره بخشنامه نحوه احضار اشخاص حقوقی اظهار کرد: صدور این بخشنامه کار خوبی است که از طرف ریاست قوه قضائیه صورت گرفته و در جایگاه حمایت از تولید به شدت کار شایسته‌ای است.

 

عضو کمیسیون حمایت قضائی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران افزود: در گذشته دادسراها و دادگاه ها مدیر واحد تولیدی را احضار می‌کردند که موجب می‌شد واحد تولیدی دچار مشکلاتی شود اما، این بخشنامه جدید بسیار خوب و شایسته است.

 

وی گفت: این کار خوبی است که از سوی قوه قضائیه صورت گرفت، امیدواریم که برای حفظ و حراست تولید و تجارت کشور باز هم از این امور داشته باشیم تا این بخش سرو سامان بهتری پیدا کند.

 

نجفی عرب تصریح کرد: ما گره های زیادی در حوزه اجرایی کشور داریم که صدور این بخشنامه نشان می دهد ریاست قوه قضائیه درصدد برطرف کردن این مشکلات است.

 

عضو کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه این موضوع شروع یک جریان است، خاطرنشان کرد: مجموعه اتاق بازرگانی  فعالاناقتصادی از صدور این بخشنامه بسیار خوشحال شدند.

 

وی تصریح کرد: از ریاست قوه قضائیه تقاضا داریم تا در  تصمیم سازی ها از نمایندگان بخش خصوصی نیز مشورت بگیرند تا فضای کسب و کار تلطیف شده و منجر به جذب سرمایه گذاری شود

 

منبع: مهر

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضائیه رئیسی بخشنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد

تابناک _ دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به تشریح جزییاتی از عملیات «وعده صادق» پرداخت.

ظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و همچنین روسا، دبیران و اعضای کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین و فعالان فلسطینی حضور داشتند، جزییاتی از عملیات «وعده صادق» تشریح شد.

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» که در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به انتقال پیام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا پس از پایان عملیات وعده صادق با بیان این‌که «این کار این دفعه با دیپلماسی نظامی انجام شد»، اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوییس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم.

وی افزود: سفیر سوییس به سرعت پیام ایران را منتقل کرد و آمریکایی‌ها نیز سریع پیام را دریافت و اعلام کردند که ما کاری نداریم و اصلا دخالتی نمی‌کنیم.

تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام