Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: محمدرضا داورزنی در صورت انتخاب در مجمع ریاست فدراسیون والیبال می‌تواند به عنوان سرپرست هم ادامه کار بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مازیار ناظمی درباره ثبت نام محمدرضا داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال اظهار کرد: ثبت نام وی در انتخابات، خللی در ادامه مسوولیت داورزنی به عنوان معاون قهرمانی ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در پایان افزود: وی می تواند بعنوان نامزد در انتخابات ریاست والیبال حضور یابد و در صورتی که رای بیاورد با توجه به اینکه نمی تواند همزمان دو شغل را داشته باشد در این صورت یا بعنوان سرپرست معاونت قهرمانی ادامه فعالیت می‌دهد یا وزیر فرد دیگری را بعنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تعیین خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حمله و چاقو کشی افرادی در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران به عوامل برگزاری این مسابقات می داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب