Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@05:13:51 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۱۴۵

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) با ۳۵ هزار تومان کاهش، به سه میلیون و ۹۸۰ هزار تومان برگشت. همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارد که ۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است.

نیم‌سکه نیز ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و دو میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربع سکه هم یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قیمت دارد که ۲۰ هزار تومان ارزان شده است.

سکه یک گرمی نیز ۸۴۰ هزار تومان است که بیشترین کاهش قیمت را داشته و ۸۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۲۰۰۰ تومانی، در طلافروشی‌ها ۴۰۲ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود.

در بازار ارز آرامش نسبی برقرار است و قیمت‌ها تغییر چشم‌گیری نداشته است. بر این اساس بانک‌ها امروز (۲۴ شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۱۹۸ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۰۶ تومان خریدند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۱۱ تومان اعلام شده است.

همچنین قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است و با احتساب کارمزد حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان فروختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سکه سکه و ارز سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ساعت کاری شامل بخش خصوصی و کارگری هم می‌شود؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیدکریم حسینی (نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) از تصمیم مجلس برای کاهش ساعت کار از ۴۴ ساعت در هفته به ۴۰ ساعت برای تمامی بخش‌ها (اعم از دولتی و خصوصی) خبر داد.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی «پنجشنبه» شامل بانک‌ها خواهد شد؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که «آیا بخش خصوصی و کارگری نیز مشمول این قانون خواهند شد؟»، تصریح کرد: مقرر شد ساعت کار همه افرادی که قرار کاری آن‌ها ۱۷۵ ساعت در ماه بوده، به ۱۶۰ ساعت کاهش پیدا کند که به صورت ۸ ساعت در هر روز و ۵ روز در هر هفته اجرا خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی افزود: تمامی دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشور مشمول قانون اصلاح ساعت کاری و تعطیلی آخر هفته خواهند بود اما بانک‌ها و برخی دستگاه‌های خدماتی استثناء شدند. گفتنی است، این تصمیم پس از تصویب برای ابلاغ و اجرا باید به تایید شورای نگهبان برسد.

منبع: اقتصادنیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1227322 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • کاهش ساعت کاری شامل بخش خصوصی و کارگری هم می‌شود؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟