Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی در گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور، اظهار کرد: در وزارت آموزش‌وپرورش مجموعه‌ای داریم که از قدرت تحلیل و درک کافی و توانایی انجام کار برخوردار است.

وی افزود: مشکلاتی امروز کشوربسیار مزمن و تاریخی است و مشکل بکرکمتر داریم لذا در آموزش‌وپرورش هم از این نوع مسائل داریم که همچنان در زمان حمل شده و انباشته و پیچیده‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: حکمرانی موفق و توانمندی برای مدیریتی موفق به توانمندی حل پایدار مسائل وابسته است.

حاج میرزایی با اشاره به مدیریت داشته‌ها و حسی که به نداشتن‌ها وجود دارد، گفت: نداشته ها این‌قدر مسئولین را تسخیر کرده که از داشته‌های خود غافل مانده‌اند درصورتی‌که می‌توانیم با داشته‌ها، نداشته ها را هم حل‌وفصل کنیم.

وی تصریح کرد: اساس تعالی داشتن تصویر روشنی از انتقال وضعیت است چراکه باید ازیک‌طرف ظرفیت‌ها را افزایش دهیم و از طرف دیگر نتایج را مدنظر قرار دهیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه اقدام برابر نتیجه نیست، گفت: مجموعه‌ای که روی نتایج  فعالیت‌هایش حساس باشد، می‌تواند پیشرفت کند و باید بر روی فرایند و نتایج تأکید شود.

وزیر آموزش‌وپرورش با تأکید بر اینکه بازگشایی شکوهمند مدارس اهمیت دارد، بیان کرد: نگرانی‌های موجود در خصوص کمبود فضاهای آموزشی و نیروی انسانی رفع شود و این روزهای باقی‌مانده تماماً باید به پروژه مهر اختصاص داده شود.

شوراهای آموزش‌وپرورش برگزار و از ظرفیت آن برای مهر شکوهمند استفاده شود

حاجی میرزایی اذعان کرد: بازگشایی مدارس را به یک رویداد ملی تبدیل کنیم لذا شوراهای آموزش‌وپرورش برگزار و از ظرفیت آن برای مهر شکوهمند استفاده شود.

‌وی در ادامه اضافه کرد: آموزش‌وپرورش باید نماد نظم باشد تا هرکسی وارد مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش می‌شود بداند وارد یک محیط فرهنگی شده است.

 وزیرآموزش‌وپرورش تصریح کرد: در ادامه فعالیت‌های پروژه مهر، ایمنی و بهداشت فضاهای آموزشی بسیار اهمیت دارد و باید تدابیر خاصی برای آن در نظر گرفته شود.

وی در ادامه به برخی از ابعاد مهم پروژه مهر در مدارس مانند سرویس دانش‌آموزی، ورزش صبحگاهی و شادی و نشاط در مدارس، تعامل با مسئولین محلی، تقویت پیوند دانش آموزان با خانواده، مشارکت عوامل مؤثر درآموزش‌وپرورش، ایمنی وسایل گرمایشی و ...اشاره کرد.

حاجی میرزایی اظهار کرد: طرح بوم بسیار مهم است و باید این تجربه را با موفقیت پشت سر بگذرانیم و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی باید به‌طور مداوم این برنامه را رصد کند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت به اطلاع مردم رسانده شود، گفت: باید استقلال و اقتدار آموزش‌وپرورش حفظ شود و به‌عنوان وزیرآموزش‌وپرورش در این مسیر همراه و حمایت‌کننده شما خواهم بود.

وزیر آموزش‌وپرورش افزود: اقامه نماز، فرهنگ قرآنی، هویت ملی، آموزش مهارت‌های زندگی، اجتماعی و ارتباطی بسیار اهمیت دارد و باید در مدارس مورد توجه قرار بگیرد. البته باید در این مسائل از اقدامات اجباری دوری کرد و بانشاط به دانش آموزان آموزش داده شود.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در هفته‌های آینده شورای عالی آموزش ‌و پرورش با ریاست رئیس‌جمهور برگزار شود.

کد خبر 4719106 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش شورای عالی آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق اربعین حسینی شهر تهران محسن حاجی میرزایی پیروز حناچی سازمان حج و زیارت پلیس آگاهی سازمان هواشناسی مواد مخدر بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جست‌وجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما دیروزروزنامه موندو دیپورتیوو خبر داد که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

در همین رابطه امروز تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا، که سه سال پیش نامزد ریاست باشگاه نیز شده بود، به مارکا گفت :«ببینید، به نظر می رسد ژاوی قصد ماندن دارد ولی این کار دیگر کمی سخت و پیچیده شده است. اینکه نظر او نسبت به چند ماه پیش تغییر کرده، به خاطر نتایج فصل بارسلوناست. ژاوی تصور می کرد خبر استعفایش باعث کاهش فشارها و موفقیت تیم در پایان فصل می شود ولی  در عمل بارسا به جامی دست پیدا نخواهد کرد. ژاوی نمی خواهد مثل یک بازنده بارسا را ترک کند. او نشستی با لاپورتا خواهد داشت و برای ماندن شرط و شروط مهمی نیز دارد. معتقدم همین شروط باعث خواهند شد ماندنی شدن او دشوار شود.»

دیگر خبرها

  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد