Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:52:49 GMT

زوج موفق در قلب دفاعی سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۲۲۰

زوج موفق در قلب دفاعی سپاهان

دو مدافع میانی سپاهان طی سه هفته ابتدایی عملکرد دفاعی مناسبی از خود به جا گذاشته‌اند و دروازه زردپوشان بسته مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، عزت پورقاز و جرجی گولسیانی در سه هفته ابتدایی لیگ با نمایش موفق خود طی دیدارهایی این فصل موفق شده‌اند مانع از باز شدن دروازه این تیم شوند.


طی آماری که یازده منتشر کرده است، زوج دفاعی سپاهان در سومین بازی پیاپی توانست به خوبی از دروازه سپاهان دفاع کند و حالا از آنها به عنوان یکی از کاملترین زوج های دفاعی لیگ یاد میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار یازده، پورقاز و گولسیانی در بازی با فولاد، روی هم، 111 پاس با دقت 90 درصد داشتند و با 6 واکنش دفاعی موفق و 4 نبردهوایی موفق از بهترین های زمین بودند.

 

عزت پورقاز که پیش از این سابقه حضور در ملوان را در کارنامه داشت و توانسته بود با نمایش درخشان در این تیم، نظر کارلوس کی روش را نیز به خود جلب کند و در اردوی تیم ملی حضور یافته بود، هرچند طی مدت اخیر از لیست تیم ملی فاصله گرفته اما توانسته در جمع شاگردان قلعه نویی عملکرد خوبی به جا بگذارد. گولسیانی نیز به عنوان مدافع گرجستانی در فصل گذشته در ترکیب نساجی نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت و در ابتدای فصل به عنوان یکی از خریدهای سپاهان در جمع شاگردان قلعه نویی حاضر شد و اکنون توانسته در کنار پورقاز آمار سه بازی بدون دریافت گل را به جا بگذارد.

فولادمبارکه سپاهان جورجی گولسیانی عزت الله پورقاز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان عزت الله پورقاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز با احتساب دوران حضورش در آکادمی رئال نزدیک به 23 سال است در عضویت باشگاه مادریدی قرار دارد. 

او در تابستان 2015 بعد از انتقال قرضی به اسپانیول و با درخواست رافا بنیتس (مربی وقت رئال) برگشت و دیگر رئال را ترک نکرد. لوکاس با زیدان به اوج رسید و هم در نقش وینگر و هم مدافع چپ توانسته راضی کننده کار کند.

شاید بهترین بازی تمام سال های اخیر لوکاس برای رئال، در ال‌کلاسیکوی دیشب بود. او به تنها بازیکن تاریخ ال‌کلاسیکو تبدیل شد که توانسته در این بازی پنالتی بگیرد، گل بزند و پاس گل بدهد.

او در دقیقه 91 با پاس خود باعث گلزنی جود بلینگام شد تا رئال بارسا را 3-2 شکست دهد. ساعتی بعد از اتمام ال‌کلاسیکو بلینگام در ستایش از لوکاس نوشت: «لوکاس واسکز، ای اسطوره لعنتی.»

پستی که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت و حالا همه رئالی ها خواهان تمدید فوری با لوکاس هستند.

دیگر خبرها

  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو