Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بروجرد با بیان اینکه اربعین حسینی فرصتی برای خودسازی و ترویج فرهنگ عاشوراست گفت: پیاده‌روی اربعین به عنوان یکی از اجتماعات بزرگ شیعیان از اهمیت بسزایی برخوردار است. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بروجرد سرهنگ مجید سوری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی که درسالن همایش فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین حسینی به عنوان یکی از اجتماعات بزرگ شیعیان است به همین خاطر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماه‌های محرم و صفر برای همه فرصت مناسبی  است تا بتوانیم در درجه اول به خودسازی خودمان و در درجه دوم پیوندمان را با اسلام، ائمه اطهار و ولایت بیشتر کنیم.بنابراین بهترین فرصت است تا در این ایام و به ویژه در اربعین حسینی از تبلیغ، ترویج فرهنگ عاشورایی، اشاعه و تعمیق اسلام ناب محمدی بهره بگیریم واین بهره را نیز در اختیار دیگران قرار دهیم چرا که از اهداف عمده قیام عاشورا امر به معروف ونهی از منکر است و هر کس به این فرایض عمل کند مومن وصالح است.

تداوم شعور و شور حسینی برای خدمت‌رسانی در اربعینتعداد رام‌های قطار کرمانشاه در اربعین به 10 مورد افزایش می‌یابدبیرجند| تعلل در تامین زیرساخت‌های موکب‌های اربعین جایز نیست

فرمانده سپاه بروجرد عنوان کرد: باید برای رسیدگی وخدمات رسانی به زائران و مسافرانی که از شهرهای دیگر می‌آیند برنامه‌ریزی کرد چرا که شهرستان بروجرد در مسیر پیاده روی عظیم اربعین قرار دارد و این شهر محلی برای تردد و ایستگاهی برای زائران خواهد بود از این رو امکانات رفاهی چه از نظر کیفی چه از نظر کمی باید مناسب باشد وضروری است که بهترین خدمات در بروجرد و استان لرستان ارائه شود.

وی بیان کرد: لازم است در بحث اربعین همه مشارکت کنند تا مراسم باشکوه برگزار شود  بنابراین مسئولان هم در این مورد تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند تا خروجی کار از نظر فرهنگی وسیاسی ومذهبی خوب ومناسب باشد.

سوری تصریح  کرد: سال گذشته موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران عزیز داشتیم که از طریق هدایا و نذورات مردمی اداره می‌شد مانند موکب شهید که در این موکب روزانه 15 هزارنفر پذیرایی می‌شدند که در مجموع 160 هزار زائر پذیرایی شدند والبته از این رقم تعداد 22 هزار از زائرین ما خارجی بودند.

وی گفت: امسال هم باید این موکب‌ها برای رفاه حال این عزیزان برقرار باشند البته نیاز است که همه ایستگاه های صلواتی و مواکب دارای شناسنامه و قانونی معتبر باشند و پیش بینی می‌شود امسال 200 هزار نفر در موکب شهید بروجردی پذیرایی شود پس می‌طلبد به زائران جدا از هر ملیتی که دارند در حد توانمان رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد

 سیدمحسن قوامی نژاد افزود: دفاتر زیارتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۵ دفتر در سه سال اخیر به ۱۱ دفتر افزایش یافتند.   وی گفت: پارسال و پس از اربعین حسینی ۸۰ کاروان به تعداد ۳۲۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات اعزام شدند در حالی که در سال ۱۴۰۱ از این استان ۲۵۰۰ نفر زائر عادی به کربلا داشته‌ایم.   مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین امسال تاکنون ۴۰۰ نفر زائر در قالب ۷ کاروان از این استان به عتبات عالیات عزیمت کردند.   قوامی نژاد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ از این استان ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.   وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۳۲ هزار و ۴۶۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.   مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به برخی افراد فاقد مجوز برای اعزام مردم استان جهت سفر‌های زیارتی تاکید کرد: مردم و متقاضیان سفر‌های زیارتی تنها از طریق دفاتر دارای مجوز در این زمینه اقدام کنند و از مراجعه به افراد آزاد بر غیرمجاز و فاقد مجوز خودداری کنند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد