Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@14:31:45 GMT

ویدیو؛ پوکر تاریخی رضا قوچان نژاد مقابل والوایک (زوله 6-2 والوایک)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۳۰۲

‍‍‍‍‍‍

ویدیو؛ پوکر تاریخی رضا قوچان نژاد مقابل والوایک (زوله 6-2 والوایک).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مسؤول مجمع خیرین سلامت قوچان گفت: بر اساس برآورد‌های انجام‌شده تا اسفند سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان ساخته شود و اگر این اعتبار امروز تأمین شود حدود چهار سال دیگر طرح بهره‌برداری می شود.
سعود دوغایی مقدم افزود:مجمع خیرین سلامت قوچان تا سال گذشته به‌عنوان زیرمجموعه مجمع خیرین سلامت کشور مشغول به فعالیت بود، اما در حال حاضر به‌عنوان اولین سازمان مردم‌نهاد کشور و به‌صورت مستقل در این شهرستان ثبت شده است و فعالیت دارد.
وی مهم‌ترین هدف مجمع خیرین سلامت را ایجاد مشارکت مردم در ساخت پروژه‌های درمانی و بهداشتی در این شهرستان دانست وافزود: فعالیت‌های انجام‌شده مجمع خیرین تاکنون موجب شده است تا بیمارستان موسی بن جعفر علیه‌السلام قوچان ارتقای درجه پیدا کند و حتی امروز بودجه آن با افزایش درآمد‌ها از طریق تخت روز، به ١٢ میلیارد تومان برسد.
مسؤول هیأت امنای مجمع خیرین سلامت قوچان با یادآوری این موضوع که ساخت بیمارستان یکی از نیاز‌های مهم در این شهرستان طی سالیان گذشته بوده است و حتی طی بازه‌ای درخواست بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی ارئه و مصوبه‌ای به‌صورت غیررسمی داشت نیز افزود: سال گذشته پیگیری و اخذ مصوبه بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی برای قوچان طی نامه‌ای از وزارت بهداشت مطرح که این مسئله با پیگیری‌های صورت گرفته و اهدای زمین توسط خیر وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.
دوغایی مقدم بابیان اینکه مجوز ماده ٢٠ برای ساخت این بیمارستان اخذشده، اما هنوز ماده ٢٣ و دریافت بودجه دولتی برای آن گرفته نشده است، گفت: ساخت یک بیمارستان به‌صورت متوسط ١٠ سال طول می‌کشد که سه سال اول به برنامه ساخت، اخذ مجوز و نقشه‌های بیمارستانی اختصاص پیدا می‌کند و پس از عملیات خاک‌برداری و فونداسیون، پروژه وارد مرحله اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خیر برای این بیمارستان یک زمین پنج هکتاری اهدا کرد و دو هکتار نیز برای مسیر رفت‌وآمد و اتصال به جاده آسیایی در نظر گرفته‌شده است، گفت: این بیمارستان در شش طبقه با زیربنای بیش از ٢۵ هزار مترمربع ساخته خواهد شد که تنها عملیات خاک‌برداری آن با برداشت حدود شش هزار و ۵٠٠ کامیون خاک، حدود سه ماه طول می‌کشد.

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان