Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:14:33 GMT

گوچی در پله سوم بهترین گلزنان لیگ هلند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۳۰۹

مهاجم ایرانی تیم تیم زوله هلند با 4 گلی که در دیدار امروز این تیم به ثمر رساند توانست خود را به رده سوم بهترین گلزنان لیگ اردویسه برساند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان مهاجم سابق تیم ملی ایران در جریان دیدار تیم های زوله و والویک باعث شد تا با حداقل زمان بازی، بتواند خود را به جدول گلزنان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قوچان نژاد برای حضور در جمع بهترین گلزنان لیگ هلند تنها چهار دقیقه زمان می خواست و این اتفاق با ثبت یک آمار رویایی افتاد.

 

گوچی پس از حضور در میدان و در دقیقه 56، اولین استارت خود را با پیراهن زوله زد و در دقیقه اولین گل خود و دومین گل تیمش را به ثمر رساند. او با این گل  توانست بازی را به تساوی بکشاند اما این پایان کار برای او نبود چرا که با روشن شدن موتور گلزنی وی در دقایق 81، 83 و 88 سه بار دیگر توانست گلزنی کند تا با پوکر(چهار گل در یک بازی) اولین بازی خود را با تیم جدید به پایان برساند.

 

او حالا با این چهار گل توانست خود را به رده سوم بهترین گلزنان لیگ هلند برساند. نکته جالب درباره گلزنی در بازی های هفته ششم لیگ برتر هلند اینکه یکی از بهترین گلزنان لیگ اردویسه، شب گذشته، مالن مهاجم تیم ملی هلند و تیم آیندهوون توانست یک تنه پنج گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

 

قوچان‌نژاد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ توانست در ۳۵ بازی برای هیرنفین ۲۰ گل بزند و جزو برترین گلزنان لیگ اردیویسه شود.

 

رضا قوچان نژاد زوله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد زوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد

شاگردان آرنه اسلات جام دیگری را به ویترین افتخارات خود افزودند. 

فاینورد با کسب پیروزی ۱-۰ مقابل نایمخن، قهرمان جام حذفی هلند در فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام گرفت.

طرفداری | در این مسابقه که تقابل علیرضا جهانبخش و تیم سابقش بود، ملی‌پوش کشورمان از دقیقه ۸۷ برای فاینورد به میدان رفت. تک گل بازی در دقیقه ۵۹ توسط ایگور پیکسائو به ثمر رسید و ضمنا فاینورد از دقیقه ۷۲ در پی اخراج یانکوبا مینته، ۱۰ نفره به کارش ادامه داد. گفتنی است که فاینورد هم اکنون در لیگ هلند، پس از انجام ۳۰ بازی، با کسب ۷۲ امتیاز در رده دوم قرار داد و با توجه به ۸۱ امتیازی بودن آیندهوون صدرنشین، عملا قهرمانی را از دست رفته می‌بیند. 

آمار مسابقه فاینورد - نایمخن

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • بلینگام از آقای گلی لالیگا دورتر شد
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)