Web Analytics Made Easy - Statcounter


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: نمایشگاه بین‌المللی دریایی در حوزه ساحلی و فراساحلی، بنادر ودریانوردی، ساخت و تعمیر شناور، صنایع فراساحل و تکنولوژی آب‌های عمیق، صنایع دریایی، ساخت وتامین تجهیزات دریایی، مشاوره ومهندسی، آموزش وتحقیقات، اقتصاد دریا، تکنولوژی‌های دریایی، حمل ونقل دریایی، گردشگری دریایی، شیلات و آبزی پروری و سایر صنایع مرتبط برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلیل قاسمی روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: دراین نمایشگاه که از پنجم تا هشتم آذرماه برگزار می‌شود، بیش از ۲۵۰ شرکت کننده داخلی و خارجی حضور دارند.
وی بیان داشت: شناسایی ومعرفی فرصت‌های همکاری وسرمایه گذاری، ارائه آخرین توانمندی‌ها، فناوری‌ها و دستاوردهای دریایی روز دنیا، شناسایی تولید کنندگان و تامین کنندگان داخلی برای رفع نیازهای حوزه صنایع دریایی از مهم‌‎ترین اهداف این نمایشگاه است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه که مطابق با آخرین دستاوردهای دریایی روز دنیا است، می‌تواند نقش بسزایی در شناسایی وگسترش مناسبات تجاری وایجاد فرصت‌های همکاری و سرمایه گذاری بین مراکز صنایع دریایی و دریانوردی و طرف‌های خارجی آن‌ها ایفا کند.

نمایشگاه بین المللی دریایی ایران با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، کمیته مشترک بازرگانی ایران و نروژ و دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت شرکتKTP Group نماینده رسمی و انحصاری شرکت نمایشگاه های هامبورگ آلمان و رتردام هلند در ایران، برگزار خواهد شد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸


 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس

بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نیروی دریایی، هوایی و پدافند ارتش در بلوار ساحلی بندرعباس برگزار شد.

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه  رفتند.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز  کرد.

وی گفت: پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت کردند.

نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان ها، شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور داد.

در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی