Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:49:40 GMT

هازارد: از بازی در برنابئو ذوق زده شدم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۳۸۴

هازارد: از بازی در برنابئو ذوق زده شدم

ادن هازارد روز گذشته در بازی مقابل لوانته اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال را انجام داد. ستاره بلژیکی از بازی در برنابئو به وجد آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک ماه انتظار بالاخره ادن هازارد اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال را انجام داد. او پیش از اولین بازی فصل برابر سلتا مصدوم شده بود و دیروز توانست از دقیقه 60 برابر لوانته به میدان برود و نمایش نسبتا خوبی هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال این بازی را 3-2 برد و ادن هازارد هم یک بخت گلزنی ایجاد کرد که با درخشش دروازه بان تبدیل به گل نشد.

 

 

 

 

ستاره بلژیکی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« امیدوارم این شروع یک دوران واقعا خوب باشد. دوست دارم کنار هم تیمی هایم از فوتبال در رئال لذت ببرم و بازی های زیادی انجام دهم. برنابئو یک ورزشگاه خاص است و اینجا هواداران به خوبی از تیم شان حمایت می کنند. از بازی در این ورزشگاه خوشحال و ذوق زده ام. به خصوص که توانستیم در نهایت پیروز بازی شویم.»

 

هازارد ادامه داد:« وقتی از مصدومیت بر می گردید، کمی سخت است به ریتم همیشگی خودتان برسید و برای این مهم نیاز به زمان دارید. البته مهمتر از کیفیت بازی من، برد تیم بود. بعد از دو تساوی ما محکوم به پیروزی بودیم. ما می خواستیم پیروز شویم تا اعتماد به نفس مان بیشتر شود. حالا دو بازی مهم برابر پی اس جی و سویا پیش رو داریم و برای هر دو نیز آماده هستیم.»

 

 

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • ۳۱  فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست