Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:39:40 GMT

نویر و مهار گلوله ای که چپ و راست می رفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۳۸۵

مانوئل نویر روز گذشته با مهار های استثنایی خود مانع شکست بایرن برابر لایپزیش شد و بار دیگر ثابت کرد که چرا گلر شماره یک مانشافت است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیداری بسیار حساس در زمین لایپزیش با تساوی 1-1 متوقف شد در حالی که اگر واکنش های مانوئل نویر نبود، قطعا مونیخی ها با شکست زمین را ترک می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویر که این روزها بحث نیمکت نشین کردن او در تیم ملی آلمان بر سر زبان هاست، بار دیگر ثابت کرد که تمام شدنی نیست. مارک آندره تراشتگن گلر بارسا مدعی است پیراهن شماره یک ژرمن ها حق اوست.

 

 

 

 

 

اوج شاهکار نویر دقیقه 60 بازی بود وقتی که سابیتزر با یک ضربه فوق العاده تا آستانه باز کردن دروازه بایرن پیش رفت، اما نویر با عکس العملی خارق العاده دروازه تیمش را بسته نگه داشت. مهار با یک دست نویر زمانی ارزش بیشتری پیدا می کند که بدانیم توپ در میانه راه چرخشی عجیب پیدا کرد و نویر که به یک سمت دیگر رفته بود، در کسری از ثانیه بدن خود را متمایل به سمت مخالف کرد و با یک دست توانست توپ را راهی کرنر کند.

 

 

 

 

این تنها واکنش نویر در بازی نبود. او نیمه اول یک بار شوت تیمو ورنر را مهار کرد و در ابتدای نیمه دوم ضربه ماکیله را با یک واکنش تماشایی مهار کرد و اجازه گلزنی به میزبان را نداد.

او دقیقه 90 بازی نیز اجازه نداد تا تیمو ورنر گلزنی کند و بایرن را از یک شکست نجات داد. در مجموع هفت بار به سمت او شوتزنی شد و او شش ضربه را مهار کرد و تنها در دقایق تلف شده نیمه اول مغلوب ضربه پنالتی امیل فورسبگر شد.

 

ویدیوی واکنش تماشایی نویر برابر شوت سابیتزر از روی گذشته در شبکه های اجتماعی جزو پربیننده ترین هاست و حالا همه به خود می گویند که اعتماد یواخیم لوو به نویر در مانشافت بی دلیل نیست.

 

قهرمان مونیخی ها در لایپزیش در پایان بازی گفت:« نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم و باید اختلاف‌مان را بیشتر می‌کردیم. باید همان نیمه تکلیف بازی را مشخص می‌کردیم.در حالی که کسب تساوی کمی ما را به عقب برد.

همه دیدند در نیمه اول بر حریف برتری داشتیم و باید نتیجه می‌گرفتیم. بعد از استراحت بین دو نیمه،‌خوب به بازی برنگشتیم و چهره‌ دیگری نشان دادیم. کسب یک امتیاز با توجه به نمایش نیمه دوم نمی تواند نتیجه بدی تلقی شود.»

 

 

 

 

 

 

مانوئل نویر بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل نویر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ برتری شاگردانش در نبرد با آرسنال و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه‌ای عادلانه می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در واکنش به برتری یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر آرسنال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به شبکه BeIN Sports گفت: بازی در نیمه اول یک شطرنج تمام عیار بود. هیچ تیمی نمی‌خواست اشتباه اول را مرتکب شود. به همین دلیل دو تیم محافظه‌کارانه بازی می‌کردند. هم ما موقعیت‌ داشتیم و هم آرسنال. بین دو نیمه به تیم دلگرمی و روحیه دادیم و از بازیکنان خواستیم شهامت بیشتری نشان دهند. بعد از آن بازی روان‌تر و بهتری ارائه کردیم و حق‌مان بود که برنده شویم.

توخل افزود: همیشه بازی کردن در حضور هواداران بهتر است. با هر تکل و هر حرکت خوبی که داشتیم، حمایت آنها را احساس می‌کردیم و این جانی دوباره به بازیکنان‌مان می‌داد. حالا در نیمه نهایی هستیم اما رد شدن از این مرحله مستلزم آن است که همه بازیکنان عملکردشان را یک سطح بالاتر ببرند و برای این کار ما باز هم به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ادامه داد: در حالی بازی کردیم که نیمکت‌‌مان سه جای خالی داشت، اما روی نیمکت حریف هیچ بازیکنی غایب نبود. نبود دیویس، کومان و گنبری سرعت تیم ما را کاهش داده است. بنابراین مجبور بودیم راهی برای جبران آن پیدا کنیم و به لطف تلاش سایر بازیکنان این هدف محقق شد. بزرگترین تبریک‌ها و تحسین‌ها را به تیمم می‌گویم. واقعاً خوشحالم.

توماس توخل و شاگردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان رئال مادریدی خواهند بود که با حذف منچسترسیتی در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفته است. این بازی سه‌شنبه 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!