Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو کشتی‌گیر کشورمان به جدول شانس مجدد کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کردند. تاریخ انتشار: 16:42 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۸۶۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در آغاز رقابت‌های ۳ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، سه فرنگی‌کاران کشورمان تکلیفشان برای بقا یا حذف از دور مسابقات مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد. در ادامه مولینا در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتجه ۱۱ بر صفر استابلر قدرتمند را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. بورو در ادامه هم با نتیجه ۳ بر یک ریو هان سو دارنده دو مدال طلا و یک نقره جهان از کره‌جنوبی را شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل محمد ابراهیم از مصر هم با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید تا راهی فینال شود تا به این ترتیب تاب راهی گروه شانس مجدد شود. در گروه شانس مجدد تاب ابتدا باید با میهوت از رومانی سرشاخ شود و در صورت پیروزی به مصاف استابلر و پس از آن ریو و محمد از مصر برود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ از سوئد رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. طاهری در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف عباس‌اف از آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر مقابل حریفش به برتری رسید و به یک چهارم نهایی صعود کرد. او در این مرحله به مصاف دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان رفت و با نتیجه یک بر یک مقابل این حریف مغلوب شد. کودلا در نیمه نهایی با جان بلنیک از اوکراین سرشاخ شد مقابل این کشتی‌گیر شکست خورد تا طاهری به گروه شانس مجدد راه پیدا نکند.   در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با پیتر اوهلر از آلمان مبارزه کرد و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید. او در دور بعد به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان رفت و موفق شد حریف قدرتمند خود را با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد. ساروی در این مرحله رودرروی روسیلو کایند از کوبا قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این در حالیست که ساروی ابتدا ۴ بر صفر از حریف کوبایی خود عقب بود، اما او با جبران امتیازات عقب افتاده توانست پیروز میدان شود. ساروی در نیمه نهایی به مصاف آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان رفت و در جدالی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد. الکسانیان در نیمه نهایی به مصاف ملیا از گرجستان رفت با نتیجه ۳ بر یک حریفش را شکست داد تا ساروی برای کسب مدال برنز به جدول شانس مجدد راه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی فرنگی سعید عبدولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد

نماینده کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی‌گیر چین به نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در قرقیزستان پیگیری شد. در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه داده می‌شود. بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور داشتند، امین کاویانی‌نژاد در مرحله نیمه‌نهایی مقابل لی یو از چین روی تشک رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.

کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق سرشاخ شد که با نتیجه هفت بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

کد خبر 746680

دیگر خبرها

  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • مصاف پالایش نفت آبادان و طبیعت اسلامشهر