Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث میزان را طی امروز یکشنبه ۲۴ شهریور مشاهده خواهید کرد. تاریخ انتشار: 17:09 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۸۷۷

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث میزان را طی امروز یکشنبه ۲۴ شهریور مشاهده خواهید کرد.

لوازم خانگی قاچاق در شهریار کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی محل دپو لوازم خانگی قاچاق در شهرستان شهریار، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس شهرستان ریگان خبر داد.

کامیون حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید


فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

تجاوز به چپ پژو با ۲ کشته و یک مصدوم در قزوین


رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک سانحه رانندگی در جاده قدیم " قزوین-رشت " و کشته شدن ۲ تن و مصدومیت یک نفر در قزوین خبر داد.

بیش از ۵۰ درصد فوتی ها، بعد از وقوع تصادف رخ می‌دهند


فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جدی برای تسریع در امداد رسانی به مصدومان حوادث رانندگی، از ثبت بیش از ۵۰ درصد متوفیان حوادث رانندگی در بعد از وقوع تصادف خبر داد.

واژگونی ال ۹۰ با ۲ کشته و ۳ مصدوم در زنجان


رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سواری ال ۹۰ در محور " بیجار – زنجان " خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت.

کشف محموله قاچاق احشام در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار، از کشف ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۲۹ کیلو تریاک در کهنوج


فرمانده انتظامی کهنوج از کشف ۱۲۹ کیلو تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در کار اطلاعاتی مشترک پلیس استان هرمزگان و پلیس این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث بسته خبری اخبار خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل ۶۴ دستگاه خرد کن و ۲۴ قوطی تقویت کننده مو به ارزش ۸۷۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۸۷۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت ۸۷۳ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تأکید کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کبودراهنگ از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر