Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:40:36 GMT

جذب ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای استان قم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۴۳۶

جذب ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای استان قم

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نوربخش در جلسه شورای اداری استان قم که ظهر شنبه در تالار معصومیه برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم، گفت: در قم فرصت‌های خوبی برای جذب اعتبارات بودجه‌ای وجود دارد که باید پیگیری شود.

وی افزود: تا پایان امسال استفاده از ردیف‌های اعتباری متمرکز مد نظر است و مکاتباتی با ۲۳ دستگاه که برنامه مناسبی در این زمینه داشته‌اند انجام شده است که در این زمینه تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای قم جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم افزود: در بحث اوراق تصفیه قرار است دستگاه‌هایی که بدهی دارند از این ظرفیت استفاده کنند و افراد حقیقی و حقوقی هم برای تصفیه بدهی خود می‌توانند از این اوراق استفاده کنند به شرطی که بدهی آن‌ها به سیستم دولتی باشد و در زمان بندی مشخصی از این فرصت استفاده کنند.

به گفته وی، طبق تبصره ۱۹ دستگاه‌های اجرایی باید در شناسایی پروژه‌های قابل واگذاری همکاری کنند و این امر از سیاست‌های مهم دولت است تا بار مالی دولت کاهش یابد و در بودجه سال ۹۹ نیز تغییراتی قابل پیش بینی است.

کد خبر 4719119

منبع: مهر

کلیدواژه: قم استانداری قم ماه محرم قزوین بوشهر شیراز اربعین حسینی ایلام مراسم عزاداری شهرکرد عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است