Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:40:29 GMT

دعوت کاپیتان‌های پرسپولیس از هواداران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۴۴۷

دعوت کاپیتان‌های پرسپولیس از هواداران

کاپیتان‌های پرسپولیس در آستانه یک هفته مانده به دربی از هواداران این تیم خواسته‌اند با حضور در استادیوم به حمایت تیم بپردازند.

سیدجلال حسینی و حسین ماهینی با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود از هواداران تیم خود درخواست کرده‌اند برای حضور در استادیوم در دیدار برابر صنعت نفت حضور یافته و در فاصله یک هفته مانده به دربی، آنها را برای دستیابی به یک پیروزی ارزشمند و روحیه بخش کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای اخیر و بعد از درگذشت یکی از هواداران استقلال، کمپین‌هایی در فضای مجازی برای تحریم استادیوم و حضور در آن شکل گرفته که با مخالفت‌هایی نیز در این مسیر همراه شده و برخی اعتقاد داشته‌اند حضور هواداران در استادیوم و ادای احترام به این هوادار بهترین واکنش می‌تواند نسبت به این مساله باشد.

اکنون در فاصله یک روز مانده به دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، با توجه به استقبال کمی که از این دیدار در سایت بلیت فروشی بازی‌ شده، کاپیتان‌های پرسپولیس درخواست خود را اینچنین از هواداران تیم خود داشته‌اند و به دنبال این هستند تا با حمایت آنها به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست یابند./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آن‌ها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید؛ آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد، ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند، ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227618 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • تراکتور در وطنی هم تنها نیست (عکس)
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است