Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@02:27:09 GMT

صدور احکام معلمان تمام‌وقت از اول مهر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۵۵۴

صدور احکام معلمان تمام‌وقت از اول مهر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: یکی از اجزای اصلی پروژه مهر، تأمین نیروی انسانی است که کار آن از زمستان ٩٧ آغاز شد و با تعامل با تمام مدیران‌کل تا امروز ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ کلاسی در شروع سال تحصیلی نباید بدون معلم باشد، گفت: از ٨٧٠ هزار نفر نیروی شاغل در آموزش و پرورش، ۶۴ درصد معلمان، ١١ درصد نیروهای حق‌التدریسی، ۵ درصد نیروی کیفیت بخشی و ٢٠ درصد مدیریت آموزشگاهی هستند که کلیت شاکله نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

الهیار ترکمن ادامه داد: یکی از مشکلات آموزش و پرورش، توزیع نامتوازن نیروی انسانی در استان‌هاست که بررسی‌های زیادی برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تأمین نیرو در مدیریت آموزشگاه به صورت کامل انجام گرفته است و این موضوع به صورت کسری در تأمین معلم به وجود آمده است.

وی ادامه داد: سال ٩٧ در طول سال تحصیلی بازنشستگی نیروی انسانی داشتیم و هر چه سال گذشت به حجم ساعات حق‌التدریس اضافه شده است که این حجم بر روی برنامه‌ریزی مالی تأثیر گذاشته است.

الهیار ترکمن تصریح کرد: در برنامه‌ریزی نیروی انسانی کمک کنید تا در ابتدای سال بازنشستگی نیروی انسانی یا مرخصی‌ها اتفاق بیفتد تا بر مبنای آن حق‌التدریس استان‌ها شکل بگیرد و باید برای ادامه سال تحصیلی برنامه‌ای برای نگهداشت نیروی انسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اصل تفاهم‌نامه‌های نیروی انسانی استان‌ها، اظهار کرد: حدود ١٢ میلیون و ۶٨٠ هزار دانش‌آموز و ۵١٢ هزار کلاس برای شروع سال تحصیلی پیش بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از اول مهر، صدور احکام معلم تمام وقت انجام می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معاون وزارت آموزش و پرورش اعضای شورای آموزش و پرورش نیروی انسانی زمستان معلم مشکلات بازنشستگی آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین

طرح مهرآفرین به جهت جذب هزاران نیرو استخدامی تصویب شد یکی از سازمان‌هایی که از این جهت طرح جذب نیرو استفاده کرد آموزش و پرورش است، از طریق این طرح در جهت ارتقای کیفیت سطوح آموزشی افرادی را جذب می‌کند.

به گفته شهروند خبرنگار ایلامی ما با وجود اینکه بخشنامه اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین صادر شد، اما اکنون دیگر انجام نمی‌شود و متوقف شده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، با وجود اینکه بخشنامه برای اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین به استان‌ها ابلاغ شده است، اما به یکباره از طرف آموزش و پرورش متوقف شد. بنده از استان ایلام پیام می‌دهم خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی