Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی؛ موضوع چهارصد‌وبیست‌ویکمین جلسه شورای علمی جهاددانشگاهی که عصر دیروز، شنبه ۲۳ شهریورماه برگزار شد، دو مبحث پیشنهاد اصلاح مقررات اعضای هیئت علمی قراردادی و ادامه بحث و بررسی در خصوص سند جایگاه جهاددانشگاهی در نظام نوآوری کشور بود.
کاوس حیدری، مدیرکل منابع انسانی و امور اداری در این جلسه پیرامون مسایل موجود در حوزه اعضای هیئت علمی قراردادی جهاددانشگاهی توضیحاتی داد و پیشنهاد‌های خود را در این زمینه ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره‌ پیشنهاد اول اداره کل امور اداری و منابع انسانی جهاددانشگاهی در این مبحث، بیان کرد: ﻗﺮارداد ﻫﻤﮑﺎری اﻋﻀﺎی ﻫﯿﺎت ﻋﻠﻤﯽ ﻗﺮاردادی ﮐﻪ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺗﺒﺪﯾﻞ وﺿﻌﯿﺖ ﺑﻪ ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ ﻗﺮار گرفته‌اند تا زمان اعلام نتیجه هیئت اجرایی جذب، قابل تمدید باشد.
دکتر حیدری ادامه داد: پیشنهاد دوم، قرارداد همکاری اعضای هیئت علمی قراردادی که دانشجوی دکتری هستند، حداکثر تا دوسال (جمعا پنج سال) قابل تمدید است.
مدیرکل امور اداری و منابع انسانی اضافه کرد: پیشنهاد سوم نیز تمدید قرارداد اعضای هیئت علمی قراردادی دارای مدرک فوق‌لیسانس، منوط به موفقیت در آزمون دکتری مرتبط با گروه پژوهشی یا رزومه علمی قابل تایید باشد.
در ادامه، اعضای جلسه نظرات خود را در خصوص سه بند پیشنهادی بیان کردند و در پایان، بند‌های یک و دو پذیرفته و بند سوم به سبب ممنوعیت جذب فوق‌لیسانس در رده هیئت علمی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌جز در رشته‌های خاص، از دستور جلسه خارج شد. ادامه‌ بحث و بررسی دستور دوم نیز به جلسه بعد موکول شد.
گفتنی است، اعضای شورای علمی جهاددانشگاهی انتخاب دکتر علی منتظری و دکتر بهاروند را به‌عنوان یک‌درصد دانشمندان پراستناد جهان تبریک گفته و خواستار تقدیر از این دو پژوهشگر برجسته جهاددانشگاهی شدند.
همچنین بررسی آیین‌نامه فرصت علمی داخلی اساتید دانشگاه‌های کشور و امکان ایجاد بستر مناسب گذراندن فرصت مطالعاتی در جهاددانشگاهی، پیگیری قوانین جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اعطای مجوز تشکیل پژوهشکده و پژوهشگاه و متضرر نشدن جهاددانشگاهی در این مورد و درخواست ارایه نتایج طرح پیمایش ملی خانواده در صحن شورای علمی از دیگر موارد مورد بحث و بررسی شورای علمی جهاددانشگاهی بود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه