Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@17:01:11 GMT

ستایش جوان نشده، به آرامش رسیده!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۵۸۱

ستایش جوان نشده، به آرامش رسیده!

آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم، به خبرنگار مهر گفت: ما در سریال «ستایش۱» با یک زن ۲۰ ساله رو به رو بودیم و در فصل دوم با یک زن ۴۰ ساله و حالا در فصل سوم که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود شاید در روند داستانی تنها چند ماه از فصل دوم گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جوان تر شدن «ستایش» نسبت به فصل دوم بیان کرد: این انتقادها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. «ستایش ۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد، اما اگر به اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم و به صورتش چروک اضافه کنیم.

زرین کوب درباره حفظ نشدن همین تغییرات که در فصل دو در گریم ستایش دیده می‌شد و در فصل سوم وجود ندارد هم اظهار کرد: او در فصل سوم هم عینک می‌زند اما زمان مطالعه و یا تغییراتی را در زندگی او می‌بینیم که باید در روند قصه ببینم.

این گریم باورپذیر است

وی اضافه کرد: به نظرم عده‌ای کارشان این است که به محتوا دقت نمی‌کنند و از تماشای سریال لذت نمی‌برند. البته من نمی‌دانم منظور این افراد برای انتقاد از گریم ستایش چیست، چون به نظر ما این گریم خیلی باورپذیر است هرچند من خیلی دفاع نمی‌کنم و شاید همیشه مشکلاتی هم در گریم‌ها باشد، اما شما یک سریال را در چند وقت اخیر مثال بزنید که گریم هایش خیلی خوب باشد. چهره پردازی در تلویزیون براساس شخصیت هاست که این شخصیت تعیین می‌کند که پرداخت آن به چه صورت باشد.

تهیه‌کننده ستایش درباره چهره او و این جوان‌گرایی توضیح داد: ستایش در فصل قبل مشکلات و نگرانی‌هایی داشت که در این فصل ندارد. او در این فصل زنی صاحب انگیزه است، روابط، فرزندانش، زندگی روزمره و همه آنچه که زندگی او را در این فصل می‌سازد در فضایی آرامش‌دهنده است و اینها باعث شده که او بشاش‌تر شود و ما این بشاش بودن و آرامش را در چهره او ببینیم. در حالی که در فصل قبل شرایط زندگی او ثبات نداشت، پسرش به قتل متهم شده بود و هر لحظه نگران بود فرزندانش را از او بگیرند این سختی‌ها باعث می‌شود که به خودش توجهی نداشته باشد و این نحوه از چهره پردازی بیشتر به واکاوی شخصیت مربوط می‌شود.

ستایش جوان نشده، به آرامش رسیده است

وی تاکید کرد: شما می‌گویید در فصل سه ستایش خیلی جوان شده است و من می‌گویم اینگونه نیست او صاحب انگیزه و آرامش شده است که دلایل این ماجرا هم به لحاظ تحلیل شخصیت و واکاوی شخصیت نسبت به موقعیتی است که در آن قرار گرفته است اگرچه که او فقط ۴۰ سال دارد و فرم بازی، نحوه ادای دیالوگ‌ها و مکث‌هایش برای من و مخاطب باورپذیر است و نشان می‌دهد که با دختر ۲۰ ساله تفاوت دارد.

زرین کوب درباره تغییر گریمور سریال و اینکه این تغییر نقشی در چهره‌پردازی‌ها داشته است یا خیر  هم توضیح داد: تغییر گریمور ارتباطی با این اتفاق نداشته است، گریمور براساس آنچه کارگردان می‌گوید طرح می‌زند و تست گریم انجام می‌شود. گریم‌ها در هر فصل بنا به شخصیتی که فیلمنامه می‌طلبد و براساس حرفی که کارگردان، نویسنده و تهیه کننده می‌خواهند انتقال یابد انجام می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره افسری است که متوجه نقشه‌ی فرمانده اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:مایکل افسر ارشد نیرو‌های هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد یعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند، اما ...

این نمایش تولید گروه اغما است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی پوربه عنوان مدیرهنری این نمایش را همراهی می‌کنند.

سایرعوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان:سوفیا جمالی، مشاورپروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضف‌ی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح  گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی - مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک:سینا افشار، ساخت تیزر:علی بنایی

به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ