Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:18:50 GMT

۵۰ پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۵۸۶

۵۰ پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند

به گزارش خبرنگار مهر مهر، محمد حیدری ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از ۱۱ آمبولانس جدید در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۵۰ پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند؛ اظهار داشت: ۳۳ پایگاه اورژانس در این استان جاده ای و ۱۷ پایگاه شهری است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: میانگین فاصله پایگاه های اورژانس در این استان ۲۴ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۵۰ نفر در بخش اورژانس چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: آمبولانس های جدید از نوع کمکدار هستند و در مناطق سخت گذر نیز توان حرکت دارند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این آمبولانس های دارای تجهیزات پیشرفته هستند.

کد خبر 4719115

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اورژانس ماه محرم قزوین بوشهر شیراز اربعین حسینی ایلام مراسم عزاداری شهرکرد عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن

عبدالله میراحمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گسترش اقدامات جهادی و مردمی در فعالیت‌های قرآنی بویژه برنامه‌های جامعه قرآنی عصر اظهار کرد: هدف از گسترش فعالیت‌های با محور قرآن و عترت، تبیین سبک زندگی قرآنی و حرکت به سمت ترویج و تعمیق این سبک در جامعه است.

وی که سابقه سال‌ها فعالیت قرآنی در استان چهارمحال و بختیاری را در کارنامه دارد همچنین به نقش خانواده‌ها در گسترش فعالیت‌های قرآنی در این استان توجه داد و گفت: خوشبختانه بافت سنتی خانوادگی و فامیلی موجود در این استان سبب ترویج بیشتر فعالیت‌های قرآنی شده است؛ تا آن جا که اقدامات فرهنگی در این عرصه، تشکیل و نفوذ شبکه مردمی را به دنبال داشته و استان چهارمحال و بختیاری در این سال‌ها جزو رتبه‌های برتر این عرصه در بین استان‌های کشور بوده است.

این فعال قرآنی در ادامه به سومین سال اجرای پویش ستاره‌های زمین اشاره کرد و گفت: جلسات قرآنی خانگی این طرح رو به افزایش است و امید می‌رود که هر جلسه خانگی، به تشکیل یک جلسه جدید کمک کند.

میراحمدی درباره آمار این پویش در استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: تا روز دهم ماه مبارک رمضان، ۴۰۰ نفر در طرح تلاوت خانوادگی سوره مبارکه قدر بر سر سفره افطار شرکت کرده اند؛ ضمن آن که آمار جلسات قرآنی خانگی نیز به ۷۸۰ مورد رسیده است.

وی با بیان این که تاکنون ۷۰۰ مربی برای طرح جلسات قرآنی خانگی در سطح استان چهارمحال و بختیاری آموزش دیده اند عنوان کرد: در سامانه ثبت جلسات، هشت خدمت به این مربیان ارائه می‌شود.

این فعال قرآنی در پاسخ به پرسشی درباره راهکارهای مهم ترویج فرهنگ قرآنی در میان عموم مردم تصریح کرد: مهم‌ترین نکته این است که سبک زندگی قرآنی به یک مطالبه عمومی و اجتماعی تبدیل شود.

میراحمدی با تاکید بر این که تحقق این مهم نیازمند کار میدانی، مومنانه و جهادی بیشتر و تبلیغ چهره به چهره در میان افراد و خانواده هاست افزود: فعالیت‌های قرآنی ما در استان از اوایل دهه ۹۰ آغاز شد که در ابتدا تنهای تنها بودیم؛ اما کم کم روشنگری‌ها به ثمر نشست و موفق به گفتمان سازی و تأسیس شبکه تشکیلات مردمی در این حوزه شدیم و اکنون به برکت قرآن و عترت، ۱۰ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان دارای شبکه تشکیلات قرآنی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با همیاری و تعامل فعالان قرآنی در همه استان‌های کشور، شاهد هم افزایی و ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در بین همه مردم و در مسیر ایجاد سبک زندگی قرآنی باشیم.

کد خبر 6062292 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • انتقال مردی ۲۵ ساله از قایق صیادی به آمبولانس اورژانس
  • انجام بیش از یک هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • فعالیت هزار و ۵۶۰ نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن
  • پذیرش ۳۸۷۶ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان چهارمحال و بختیاری