Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد بازوند» شهروند رومشکانی کاسه سفالی یافت شده در کنار تپه باستانی «چغابل» را که در جریان بازسازی منزل شخصی خود یافته بود در یک اقدام فرهنگی تحویل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برای استفاده در موزه های استان داد.

جلال عادلی کارشناس باستان شناسی و امین اموال فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان با بیان اینکه ظرف سفالی یافت شده با قدمت حدود ۴ هزار و ۵۰۰ سال پیش مربوط به دوره عصر برنز است، گفت: این کاسه سفالی دارای نقوش هندسی زیبا در زیر لبه و خطوط رنگی و موازی در پایه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4719162

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی لرستان رومشگان آثار تاریخی ماه محرم قزوین بوشهر شیراز اربعین حسینی ایلام شهرکرد مراسم عزاداری عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده دراین‌باره گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان افزود: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز در محل این اداره کل واقع در سمنان، شهرک غرب، بلوار فجر، بلوارنصر مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

امیر کرم زاده گفت: شهروندان می‌توانند در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896207

دیگر خبرها

  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند