Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: برای نخستین بار در این استان پروانه استاندارد برای آب مورد مصرف در آزمایشگاه‎ها صادر شد.

مرضیه قنبریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در نشست کمیته علایم شهریور ماه سال جاری، برای نخستین بار در استان، واحد تولیدی مجتمع صنایع شیمیایی آسیا دارو ایرانیان موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای محصول آب مورد مصرف در آزمایشگاه، براساس استاندارد ملی به شماره ۱۷۲۸ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: واحد مذکور برای فرآورده‌های مایع پاک کننده فرش و موکت، مایع سفید کننده، مایع و ژل ظرفشویی و محلول شیشه پاک کن دارای پروانه استاندارد اجباری و برای فرآورده‌های مایع دستشویی و مایع اسیدی پاک کننده دارای پروانه استاندارد تشویقی است.

مدیرکل استاندارد لرستان ادامه داد: نام تجارتی فرآورده‌های تولیدی واحد مذکور «های شیمی» است و واحد در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد مستقر می‌باشد.

انتهای پیام/ر

پروانه استاندارد آب مصرفی آزمایشگاه‎ها در لرستان صادر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان

وزارت بهداشت و آموزش کشور با هدف ارائه خدمات به افرادی که قصد دریافت پروانه برای فعالیت در وزارت بهداشت را دارند،  سایت صدور پروانه‌ها را راه اندازی کرده است. اما به گفته شهروند خبرنگار ما مدتی است که سامانه صدور پروانه دچار مشکلاتی شده است و امکان دریافت پروانه بهره برداری وجود ندارد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. در حاضر یک هفته است که سامانه صدور پروانه‌ها دچار مشکل شده و تمامی کلینیک‌ها در سطح کشور نمی توانند پروانه بهره برداری اخذ کنند. از آنجا که دولت در صدور مجوز و تسهیل آن اهتمام دارد و پیگیری‌های ما از بخش معاونت فناوری وزارت بهداشت و درمان نیز به جایی نرسید، لطف بفرمایید خبری در این مورد منتشر کرده تا پزشکان سراسر کشور از این سردرگمی خارج شوند. با تشکر از رسانه خوب شما

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • تسریع صدور مجوزها در سازمان غذا و دارو
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی