Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی با برملا کردن دلیل اخراج «برانکو ایوانکوویچ» از سمت خود در باشگاه الاهلی، داستان جالبی را نقل کرد.

در گزارش الریاضیه آمده است: بدنبال شکست ۲ بر یک الاهلی مقابل الوحده، مقامات باشگاه الاهلی روز گذشته سه نفر را اخراج کردند؛ «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم به همراه «ماجد الطویرقی» و «محمد شلیه».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات برانکو در مصاحبه با یک شبکه ورزشی عربستانی در خصوص «عمر سوما» مهاجم این تیم، خشم مقامات الاهلی را برانگیخت به طوری که براساس گزارش‌ها تصمیم اخراج مرد کروات هشت ساعت پیش از تقابل این تیم با الوحده گرفته شده بود؛ برانکو در آن مصاحبه گفته بود که نیمکت‌نشینی سوما اهمیت ندارد چرا که بازیکنان بهتر و باکیفیت‌تری در الاهلی وجود دارند.

براساس گزارش روزنامه الریاضیه، مقامات الاهلی با مدیران شبکه مذکور تماس گرفته و از آنان خواستند تا فیلم اصلی مصاحبه برانکو را برای آنان ارسال کنند؛ در واقع این درخواست پس از ادعای برانکو مبنی بر اینکه مترجم شبکه حرف‌های وی را اشتباه ترجمه کرده است، مطرح شد.

این در حالی است که شب گذشته سوما یک گل دیرهنگام برای تیمش زد که البته کارگر نبود!

منابع گزارش داده‌اند که مدیران شبکه نوار اصلی مصاحبه را بدون صدای مترجم برای باشگاه الاهلی ارسال کرده و روشن شد که مترجم عین عبارات سرمربی را برگردانده است و سران الاهلی نتیجه دیدار مقابل الوحده را شرط ماندن برانکو در این باشگاه تعیین و اعلام کردند که در صورت وقوع اتفاقی دیگر، بلافاصله برانکو را اخراج خواهند کرد.

علاوه بر این، در جریان بازی مذکور، هواداران الاهلی در دقیقه ۷۰ با صدا کردن نام «یوسف بلایلی» خواستار ورود وی به زمین شدند که البته با بی‌توجهی برانکو به جایی نرسید و تیم در نهایت الاهلی متحمل شکستی به قیمت از دست رفتن شغل مرد کروات شد./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : بررسی نقشه‌های پیش یابی استان را تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی نشان می‌دهد که تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای بویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود : بارش در دیگر نقاط استان بصورت رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. طی روز سه شنبه همچنان در ارتفاعات استان رگبار‌های پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

وی گفت : تا فردا با توجه به جریانات جنوبی افزایش رطوبت و کاهش دید ناشی از آن در مناطق جنوبی، ساحلی و تا حدودی مرکز استان پیش بینی می‌شود.

از اواسط امروز تا اواخر چهارشنبه نیز وزش باد‌ها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود و احتمال خیزش گرد و خاک محلی و موقتی در این مناطق نیز وجود دارد. شمال خلیج فارس تا اواخر وقت سه شنبه در برخی ساعات مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۹ و ایذه با ۱۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۸.۶ وحداقل به ۲۲.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران