Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@12:35:34 GMT

برنامه اپل برای تقویت چشمگیر سیری در سال 2021

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۷۸۳

برنامه اپل برای تقویت چشمگیر سیری در سال 2021

ایتنا- سیری یکی از اولین دستیارهای دیجیتال بازار بود اما در سال‌های اخیر و در مواجهه با رقبایی نظیر الکسای آمازون و دستیار گوگل با مشکلاتی مواجه شده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا با بهینه‌سازی این نرم‌افزار آن را دوباره شکوفا کند. با وجود آنکه سیری یکی از اولین دستیارهای دیجیتال بازار بود، اما در سال‌های اخیر و در مواجهه با رقبایی نظیر الکسای آمازون و دستیار گوگل با مشکلاتی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این‌ حال به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا با بهینه‌سازی این نرم‌افزار آن را دوباره شکوفا کند و در مقابل رقبا، قدرتی بیشتر به آن ببخشد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، بخشی از مستندات افشا شده از فعالیت‌های شرکت اپل، اطلاعات مفیدی را در رابطه با برنامه‌های آینده اپل برای دستیار هوشمند خود در بر دارد.
 
 بعد از آنکه قابلیت‌های جدید iOS 13 خبر از توانایی استفاده از سیری برای یافتن دستگاه‌های دیگر اپل یا شناسایی موزیک‌ها از طریق شازم روی اپل واچ داشت، این مدارک افشا شده فهرستی جدید از به‌روزرسانی‌های این نرم‌افزار که برای پاییز 2021 برنامه ریزی شده‌اند را نشان داد.    
در میان این قابلیت‌های جدید، توانایی مکالمه پشت سر هم در رابطه با مشکلات سلامت و ترجمه خودکار داخلی به چشم می‌خورند که می‌توانند برای شمار زیادی از کاربران جذاب باشند.

این اسناد همچنین از «پشتیبانی سخت‌افزاری جدید برای دستگاهی جدید» خبر می‌دهند که احتمالا به دستگاه واقعیت افزوده اپل که عرضه آن با نام کدگذاری شده « Yukon +1» برای پاییز 2021 برنامه ریزی شده است، اشاره دارد.
جالب است بدانید که منابع مرتبط با این هدست پیش‌ از این در کد iOS 13 دیده شده است.
 
علاوه بر این ممکن است کد زمانی 2021 به این اشاره داشته باشد که اپل قصد دارد تا به‌روزرسانی‌های سیستم عامل خود را از این‌ پس به‌جای یک سال یک‌بار، به‌صورت دو سال یک‌بار عرضه کند.

شرکت اپل البته هنوز به این افشاگری‌ها پاسخ مشخصی نداده است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل سیری دستیار هوشمند دستیار صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد چشمگیر گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۳ درجه را نشان می‌دهد که نشان از افزایش ۱۱ درجه ای گرما دارد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۲۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • رویکرد تقویت و اصلاح نور و رنگ در راستای بهبود کیفیت منظر شهری
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان